måndag 15 oktober 2012

BRUNETT VS BLONDIN




För nästan exakt ett år sedan togs denna bild när vi klev på Viking Cinderella. Vi överraska en nybliven 60 åring.
En brunett till bloggerska, vilket jag varit i större delen av mitt liv.
Förutom ett par gånger då jag fått för mig att bli ljus och som varje gång slutat med mörkt igen.



Hej Raringar!


Ljus VS Mörk, ja vad säger ni? 






Fortsatt brunett...






Men så kom vårkänslorna och jag ville ha förändring. Ljusare i håret? Ja så fick det bli... 






Och på väg ut i svamp skogen, ännu lite ljusare...






Hösten kom och jag fortfarande ljus...






På tok för ljus eller vad säger ni?






Ja för när det är höst vill jag vara mörk, långt och lockigt vill jag också ha..



KRAM

8 kommentarer:

  1. Gud så söt du är! Du passar i båda tycker jag! Lite tuffare i svart lite ljuvare i ljust. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Du är sockersöt oavsett ljus eller mörk hårfärg, rakt eller lockigt, spelar heller ingen roll! :)
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Du är ju suuuupersöt!! Och jag håller med de ovan, du passar kanonbra i både mörkt och ljust:)))))

    Stööööööööööööörsta kraaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  4. Säger precis som föregående talare! Men jag tycker inte det gör något att bli lite mörkare på hösten! Tycker nog du får mer färg då!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Så fin du är Lena, vacker :) tycker att du är coolare i mörkt hår och mer snygg och mera söt i ljust hår kram Diana

    SvaraRadera
  6. Så vacker du är på alla bilderna. Och vad mycket det skiljer sig från bild till bild. Jag är röstar klart på brunett :)

    SvaraRadera
  7. Jag tror jag röstar på brunett, jag är också mörk, därför gillar jag det mest förstås!
    Men du passar i båda färgerna!
    Ha en härlig tisdag!
    Hur går det med din livsstilsbutik? Är lite nyfiken!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  8. Du är ju bara så himla fin i alla varianter!

    SvaraRadera