torsdag 18 oktober 2012

BOKSTÄVER




Små fyrkantiga trä pärlor med bokstäver har verkligen blivit en hit här hemma. Tjejerna kan sitta i timmar och vi har nog ett tresiffrigt antal halsband och armband runt om i lägenheten. Och kommer någon på besök, får de garanterat ett fint litet paket med sig hem...












Väckarklockan i mig har under en längre tid envisats med att väcka mig mellan 04.55 - 05.05. Inget kan få mig att somna om då vilket istället gör att jag kliver upp. 

Nu är kl 20.17, barnen sover och snart jag med.


Godnatt!

7 kommentarer:

  1. Så duktiga de är tjejerna! Kul att det finns lite pysselsaker fortfarande inte bara dataspel ;)
    Vad mycket fint som kommit in i din butik, följer fortsättningen med spänning!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilka fina små bokstävs kuber! Måste vara uppskattat att ge bort i present! Jag har också en förmåga att vakna tidigt och inte somna om! Förrns straxt innan klockan ringer!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Men så gulligt!!!! Inget kul att vakna för tidigt... Hoppas du får sova gott i natt vännen:)))

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Vilka fina små bokstavs-smycken!!
    Ha en härlig helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Dom är ju bara för härliga, vart har du köpt dem?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint pyssel! Jag vill också veta var man kan köpa pärlorna.. :)

    Mvh
    Molly Linn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Molly,
      Pärlorna kommer från min butik på Stora Essingen i Stockholm. Kolla in www.detaljerian.se
      Tyvärr har jag ingen webbshop ännu men om du skulle vilja köpa dem och inte har möjlighet att komma förbi butiken så kan vi lösa det ändå.
      Maila mig isf.
      Kram

      Radera