tisdag 2 oktober 2012

BEHÖVER ER HJÄLP!




Jag hänger fortfarande kvar på jobbet. Just nu sittande på golvet i butikslokalen med en trave kataloger. Inköp alltså, ett helt nytt område för mig och det är faktiskt rätt klurigt. Hur mycket ska jag beställa? Min stil? Folkets stil? Och en mix av noga utvalt. 



Hej!



Spotify bjuder på den HÄR låten just nu, den får mig att koppla bort allt runtomkring och bara fokusera på det jag måste ha gjort just nu, den stillar mitt sinne och gör mig avslappnad.

Dygnets alla timmar på jobbet gör att jag behöver variation, jag sitter en stund vid skrivbordet, tar sedan datorn och flyttar vidare ut i fikarummet och har nu hamnat på butiksgolvet.

Behöver er hjälp fina bloggläsare. Jag måste hitta en leverantör av ljuvliga ljusrosa påsar i papp med breda tygband, sådana där exklusiva och härliga som man bara vill spara och använda vid tillfällen när man ska ta med sig något hemifrån som inte får plats i väskan.
Jag söker en leverantör som kan leverera dessa påsar med tryck inom fyra veckor. Tydligen har de flesta 8 - 12 veckor leveranstid.

Är det någon som har något fint tips?



STOR KRAM



...Och tack för att ni är så många som kikar in här och lämnar era små avtryck!



18 kommentarer:

  1. Oj, vad spännande!!!!
    Tyvärr har jag inga tips på leverantör. Bara en liten tanke/idé... Om du inte hinner få påsar med tryck, men hinner få rosa påsar utan tryck, så kan du ju kanske fixa visitkort, med logga och telefonuppgifter m.m på. Att hänga fast vid ena handtaget, med ett snöre/band ;)
    Så skulle jag vilja ha, om jag hade en butik ;) :)
    Lycka till med allt! Var ligger butiken? Är ju så nyfiken!
    Kramar i massor!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Sååå spännande! Tyvärr har jag inget tips att ge dig... Jag kan riktigt se de där lyxiga påsarna framför mig. Hoppas att du hittar ett ställe som kan leverera snabbt! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hej Lena! http://www.cchobby.se/creativ-torsdags-outlet/ hittade detta förslag!

    Varje torsdag säljer man olika produkter, hamnade är vid en sökning! Kan du inte slå in paket tills du hittar de påsar du vill ha! Jag vet var du kan hitta band, till otroligt lågt pris! Kram så länge!

    SvaraRadera
  4. Hej igen Lena,

    Jag googlade en del och hittade följande annons, visserligen nästan 1 år, men det kan ju hända att kartongen med rosa papperspåsar tom rosa handtag finns kvar. Det var bild på påsarna där jag såg annonsen!

    Säljes: Fina rosa påsar , konkurslager Butik
    Annonsör: Zenita | Insänd: 2012-01-21 kl 00:03

    Små Rosa påsar .Ordenarie pris 2:-/styck säljes nu för 1:-/st

    Vi har en hel kartong kvar.

    Pris: 1 kr

    Plats: Laholm, Halland

    Skicka e-post till annonsören »

    Zenita tel: 0707831216

    SvaraRadera
  5. Så spännande Lena, när ska butiken öppna? kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi öppnar i början av november, återkommer med exakt datum ;)
      Kram

      Radera
  6. Har du testat http://shop.nordahl.se/ . Kan inte svara på om de kan leverera i tid, men kika in där.

    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad svårt och roligt och spännande på en gång! Lycka till!

    SvaraRadera
  8. Vad kul! Att få bygga upp något från grunden påsar har jag inget tips om tyvärr! Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Åh, jag har inga bra tips! Jag har läst ikapp här hos dig och vad glad jag är för din skull! Vad spännande med egen butik! Grattis och lycka till!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hei *smiler*
    åh jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe,men jeg er helt blåst!

    Spennende med ny butikk da!

    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvaraRadera
  11. När jag var på mässan så tyckte jag att imagepack.se hade mycket fint, men ser man på hemsidan hittar man kanske inte så roliga alternativ.

    Lycka till!! Kram Therese

    SvaraRadera
  12. Jag önskar verkligen att jag kunde råda, men detta är inte mitt område. Men jag är väldigt nyfiken på hur det här ska växa fram. Vart är det förresten? Det har inte jag fattat... Är det så att jag kan komma förbi sen, när du slår upp portarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Butiken kommer ligga på Stora Essingen och du är så välkommen när vi drar igång. I början av november är det tänkt men återkommer lite närmare med exakt datum.
      Kram

      Radera
  13. Ett tips är att kontakta Avisera, de håller på med sådant.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. Åh vad jag känner igen mig, har ju ganska nyligen startat min webbutik och det är så fruktansvärt roligt, håller med om att det är jättesvårt att köpa in nu i början - vad skall man köpa och hur mycket, storlekar etc. Jag har varit på Nordahls och köpt det jag behöver till min webshop, kram kram och lycka till

    SvaraRadera