onsdag 26 september 2012

VAD VORE EN REGNIG MORGON UTAN...




....En alldeles förtjusande regnkappa?
Som jag har letat efter en regnkappa som är både snygg och praktisk och äntligen har jag hittat den.



Godmorgon!



Måste bara tipsa er om en underbar utförsäljning! Har ni vägarna förbi St Eriksplan 2 på Kungholmen under veckan så har Flodell agenturer en stor utförsäljning på upp till 70 % rabatt på provkollektioner och lager. Ett stort utbud med kläder från bla Desigual, Darling, By Ti-Mo, Day, Andersen & Lauth, Lavand och många fler. 
Ett par finkappor och en tunika fick följa med mig hem!






Dagens regnkappa som jag köpte för några veckor sedan kommer från Bergans Of Norway och ni hittar den HÄR.









Ikväll mina vänner kommer jag berätta mer om mitt älskade projekt som jag just nu jobbar med. Håll utkik!


KRAM

5 kommentarer:

  1. Jisses, så snygg!! Nu väckte du ett stort "vill ha" begär hos mig. Den var verkligen supersnygg. Men så sitter den ju på en fin bloggerska dessutom. Måste spana in dessa kappor. Tack för tipset.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Snygg bloggerska i en snygg kappa ;)
    Kram F

    SvaraRadera
  3. Jättefin kappa! Passar dig perfekt! Åh dit hade jag velat åka. Tack för fin kommentar hos mig, spännande att se ditt kommande projekt! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Rasande snygg! Jag letar också med ljus och lykta efter en snygg regnkappa, både till mig och till dottern. Här
    är ju en!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Men oj, vilket snygg regn kappa. Tänk förr hur hemska dom såg ut...herregud! Nu för tiden ser man ju inte att det är just en regnkappa.
    Ha en fin kväll.
    Kramen

    SvaraRadera