onsdag 26 september 2012

UNA BOUTIQUE - POR FAVOR!





Som ni vet har jag haft vansinnigt mycket att göra den senaste tiden, jag har inte riktigt velat säga vad det är jag håller på med men nu tänkte jag bjuda er på en liten smakbit.


Jag har under flera år drömt om att ha en liten butik. En livsstils butik med noga utvalda märken och som på något sätt skiljer sig från de flesta andra livsstils butiker. En butik som bjuder på feelgood och som ger det där lilla extra. Vare sig man handlar för 10 kr eller 3 000 kr så får man det fint inslaget i vackert silkespapper och ned stoppat i en fin papp påse med tygsöre, ja det där lilla som ger en lite "lyxigare" känsla och som jag själv bara älskar.

En butik som på sikt serverar den allra ljuvligaste latten och bjuder på små, underbara bakverk.

En butik där man vill vara oavsett shopping eller ej.

 Jag har länge sökt efter en lokal som är annorlunda, som överraskar och som man kommer ihåg. Men först nu har jag hittat rätt, den ser inte mycket ut för världen från utsidan men när man kliver in...

Att ta beslutet att våga tro på mina idéer och drömmar har inte varit lätt men nu är jag på väg och jäklarns vad bra det känns!


Bit för bit kommer jag dela med mig av fram tills öppning!


KRAM

17 kommentarer:

  1. Så himla roligt! Jag ryser här, av glädje när en till tjej vågar ta steget närmare sina drömmar!!!! Det här kommer att gå så bra! Och jag längtar efter att få följa din resa :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Wow vad fantastiskt kul!! Så häftigt att ta steget och följa sina drömmar, du kommer lyckas!! Ska bli jättespännande att få följa din resa!

    SvaraRadera
  3. Grattis vad jättekul! Jag blir faktiskt lite avundsjuk(fniss)
    Har alltid velat ha en egen butik, men jag är lite för feg, därför beundrar jag dej som tar steget ut, så himla kul!
    Får nog lägga mina drömmar på hyllan tyvärr.
    Vi ses på bloggen !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Härligt att du vågar följa dina drömmmar! Ska bli spännande att följa din resa! Det kommer att gå bra för dig och jag vill gärna besöka din butik när den öppnas!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Anade nästan det.Och Lena du kommer att lyckas det är jag helt övertygad om :) Var ska de ligga? kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Men, Lena! Vad roligt!!!! Det kommer bli succé! Helt klart!
    Jag har också en del drömmar och funderingar... måste nog ta tag i dem och sluta vara en fegis... Tack för inspiration! ;) :)
    Ser fram emot fortsättningen!
    ha en fin dag, fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. WOW!! Sååå kul!! Det ska bli riktigt spännande att få följa med dig via bloggen och se hur allt utvecklar sig. Jag förstår att du haft mycket för dig! Jösses! Det kommer att bli superbra, det märks redan i dina rader du skriver här. En bra plan helt enkelt. Wow, wow, wow!

    Den där regnkappan inlägget nedan är suuuperfin! När jag kommer hem från jobbet så ska jag kika in via länken. Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  8. Åhhhh va roligt! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Låter hur kul som helst! Så härligt att du vågar och klart att den kommer gå hur bra som helst.
    All lycka till dig och så väntar jag med spänning på att få se bilder och höra mer.

    Önskar dig en Happy dag med massor av energi!

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  9. Det tycker jag var ett mycket bra beslut,
    stort grattis. Snart är din dröm verklighet.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Ojojoj, vilket stort och modigt beslut. Kommer att följa din framgång med stort intresse. Heja dig!!

    SvaraRadera
  11. Lena! Vilken grej, det är bara en människa som du som kan lyckad med en sån idé.
    Lycka till! Jag kommer följa dig hela vägen.
    Kram Moa

    SvaraRadera
  12. Men så underbart! Hurra och lycka till!!! Och silkespapper... I love it! Och tygsnören. Hurra igen!

    SvaraRadera
  13. Oh...! Så himla kul!! Grattis! Blir kul att få följa resan med butiken och såklart besöka den sen när du öppnar. :)

    SvaraRadera
  14. Så stort att du vågar genomföra din dröm, beundrar dig för det!

    SvaraRadera
  15. Grattis!! Wow, vad roligt! Måste verkligen berömma dig för att du vågar, siktar högt och genomför dina drömmar. Så häftigt!!! Och jag MÅSTE ju bara åka till Sthlm till vintern/våren för att få kika in hos dig!!
    Slit in ihjäl dig bara!! Kram kram // Emma H

    SvaraRadera
  16. Det skall bli så spännande!!, jag tror dina Mini-Helpers är är eld och lågor! Har du någon prel. öppningsdag? Så man kan vara beredd...KRAM

    SvaraRadera
  17. Kul grej men jag kan för mitt liv inte förstå hur du hittar den tiden som småbarnsmorsa.. Lycka till ändå!

    SvaraRadera