fredag 14 september 2012

SUSHI & MINGELKVÄLL




Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Hattori Devil Sushi! Stans absolut bästa sushi! Jag rekommenderar deras rullar och ni ser ju upplägget, så snyggt! Gillar idén med kakelplattor som fat.



Hej fredag!



Igen??!

Jag är egentligen inte alls redo för helg, skrivbordet svämmar över med todoo listor och saker som måste bli gjorda. Men efter veckans 54 timmar på jobbet  får det faktiskt vänta tills på måndag. 
Om bara några timmar sitter vi i bilen på väg till finfina vänner i Avesta och först på söndag är vi åter i stan igen.









En lagom trött och hungrig bloggerska ;) med sällskap av Marta.






Därefter minglade vi runt hos WOW Object och provsmakade Olivers & CO härliga delikatesser..






Kollade in Bit Of Swedens otroligt snygga och praktiska väskor med plats för laptoppen eller Ipaden. Snygga eller hur?







Och så träffade vi fina Carolina som driver företaget Privateshopper.






Nu ska jag ta och packa resväskan.


Önskar er en fin fredag!


KRAM

6 kommentarer:

  1. Mysigt! Väskorna var jättesnygga! Sitter och äter sushi nu en sen lunch:) kramis Nilla

    SvaraRadera
  2. Tittar in o önskar dej en trevlig o mysig helg!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut det där! Å vad kul att få gå på mingel.
    Oj det var en lång arbetsvecka! Välbehövligt med vila, ha en underbar helg!! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Det ser grymt gott ut! Ska ta mig dit någon kväll, har aldrig varit där.

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Vilken grymt trevlig blogg du har!
    Fastnade för din vita top (antar att det är du på bilden?), vart har du köpt den? Tacksam för svar!

    Kram från en Upplänning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! :)
      Klänningen jag har kommer från H&M och köptes för en vecka sedan. 249 kr, som hittat!
      Kram

      Radera