torsdag 20 september 2012

STUNDER MED KAOS




Godmorgon Raringar!



Jag uppskattar verkligen era besök och kommentarer trots bloggens brist på uppdatering och inspiration. Ni ger mig så mycket energi till att ta mig igenom vardagen just nu.
Livet är helt upp och ner, vardagen består av kaos blandat med sjukdom. En tio meter lång toodoo lista ligger framför mig och allt eftersom den betas av fylls den på med nytt.

Att jobba 18 timmar per dygn kanske stjälper mer än vad det hjälper.

Igår satt jag i möte med en mycket viktig agentur i närmare tre timmar, långsamt kände jag hur frossan kröp upp under skinnet, jag tappade fokus och  hela kroppen värkte.
Väl hemma visade tempen 39,8 grader och jag somnade på stört.

Idag mår jag bättre men nu är det dags att dra i handbromsen. Hösten är här och likaså förkylningstider. Om mitt projekt är klart för start i slutet av okt eller början av nov spelar kanske egentligen inte så stor roll.


Hälsan är viktigare!






Hur mår ni? Ska kika runt hos er alla nu och uppdatera mig.

Önskar er en fin torsdag!


KRAM





13 kommentarer:

  1. Hälsan ÄR viktigast! Så klok du är som drar i handbromsen, innan det är försent!
    Sköt om dig ordentligt nu och krya på dig!
    Varmaste kramen!
    / Maria

    P:S Vilka läckra bilder!!! Är det du, som är modellen?

    SvaraRadera
  2. Men vännen, ta det lungt nu! Släpp bloggen fokusera på att må bra, kom igen när du orkar och mår bättre! Stor kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Sköt om dig och krya på dig!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Jag lovar HÄLSAN är viktigast! Bra att du drar i handbromsen, men bromsa försiktigt!

    Krya på dig...kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Hoppas du blir frisk snart, det är inte roligt att ha feber!
    Pröva gojibär, som jag tipsade dej om, dom är goda också.
    Kram Bia

    SvaraRadera
  6. Hälsan är viktigast!!

    Var rädd om dig :)

    Trevlig blogg du har, hit kommer jag tillbaka!

    Kram Bella

    SvaraRadera
  7. Du är klok du, dra i handbromsen! Har man inte hälsan spelar inget annat någon roll! Kram!!! Snygg bild har du :)

    SvaraRadera
  8. Var rädd om dig Lena stor kram Diana

    SvaraRadera
  9. Men ta det lugnt vännen och var rädd om dig,som sagt hälsan är viktigast....
    Häftiga bilder:) Och tack snälla för den kommentaren jag fick om mitt vardagrum:)
    Försök nu att koppla av i helgen... Kram/Anne

    SvaraRadera
  10. Hälsan måste få komma först, annars fungerar inget! ;)
    Hoppas du tar dig tid i helgen och bara vara, mysa, vila och njuta av massor av gott.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  11. Tack för alla era fina kommentarer - ni är underbara!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Riktig otur med att bli sjuk! Dubbel otur att bli riktigt dålig under ett viktigt möte! Stackars dig! Vila upp dig nu så att du samlar nya krafter igen!

    SvaraRadera
  13. Ja, viktigt att ta hand om sig, förstår hur du känner, ibland undrar jag vad jag håller på med men så vänder det igen;) Hoppas du mår bättre och fin blogg här!

    Kram/Sofia PR

    SvaraRadera