fredag 7 september 2012

SNYGGELISNYGGSNYGGT!




House Doctor alltså. Dom kan minsann få mig att bli så vansinnigt sugen på att inreda nytt, helt nytt, alltihop, varenda liten möbel! Trots att vi är mitt i renoveringsprojektet just nu och byggarbetsplats är ju alltid lite sådär.



Todelooo!



Under de senaste två dagarna har jag bläddrat X antal gånger i House Doctors kataloger och nu under lunchen gör jag det igen. 
Jag får liksom inte nog.
Jag behöver all inspiration jag kan få just nu, har en förkylning som är värre än någonsin, bihålorna värker och ögonen är svullna. 
Tur nog är det fredag och en mysig helg med mina små tjejer är vad som väntas!






Modernt, rått och klassiskt!









Hur snygga tavlor?















Och min största favorit just nu är detta ljuvliga skåp, Cupboard simple grey. Eller va säger ni, visst är det snyggt?






Back to work!

Önskar er en finfin fredag!


KRAM

9 kommentarer:

  1. Hei *smile*
    Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg den siste tiden :) Du er fab!

    I love house Doctor!

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvaraRadera
  2. House Doctor har jätte fina saker, tycker jag också. Skåpet är snyggt, o fåtöljen på bilden också.
    Ha en härlig fredag med mycket mys. Vi är några som ska på After Work i kväll o sen blir det Bio premiär, Hamilton :men inte om det gäller din dotter...få se om den är bra.
    Kram Bia

    SvaraRadera
  3. Allt är verkligen fint!
    Krya på dig! Ser med spänning fram emot bilder efter renovering!

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Mycket fint finns där! Ha en fin fredag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Er så enig, vil innrede hele huset med House Doctor ;)
    Fin fredagskveld :)

    SvaraRadera
  6. Instämmer helt, skulle kunna tänka mig i princip allt på bilderna ovan ;)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Just de "smutsiga" färgerna skulle jag kunna tänka mig att ta in i vardagsrummet nu till hösten.
    Önskar dig en härlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Mycket fint! Tack för härlig inspiration.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Ja...supersnyggt alltihop!

    Krya på dig och ha en mysig helg!

    kram kram

    SvaraRadera