onsdag 12 september 2012

RAKT ELLER LOCKIGT?







Mina underbara små liv som precis kommit hem från bästa frisören Pernilla. Lyckliga och otroligt fina!



Hej!



Min lilla treåring som i vanliga fall är full med guldlockar fick äntligen sitt raka hår. Gissa hur nöjd? Ingen fick röra håret i hopp om att det skulle hålla sig rakt för alltid, men nejdå, i morse var det lika lockigt som vanligt igen.
Varje morgon står lilla E och drar i håret - jag vill inte ha lockar jag vill ha rakt hår som Tindra medan Tindra hojtar glatt - Ska vi byta Evelina, jag vill ju ha dina fina lockar! 
Som mamma värker det i hjärtat, jag älskar dessa ljuvliga lockar och vill att lilla E ska göra detsamma!









Rosa toppar blev också en hit. Sen hade vi disco hela kvällen lång.

Tänk att dessa två små liv kan ge mig så mycket kärlek, ge mig lycka och energi. Ibland får jag brottas med trots, bråk och skrik men så fort jag möts av ett leende och lilla T som ropar högt "Jag älskar dig mamma", så är de stunder som bortblåsta.



Nu tar vi tag i dagen!



KRAM


15 kommentarer:

  1. Helt underbara små tjejer! Lockigt eller rakt spelar ju ingen roll när man är så vacker:)

    SvaraRadera
  2. Två av världens finaste tjejer!! tack för igår! Kram M

    SvaraRadera
  3. Söta små tjejer!
    Ja, det är inte lätt att vara liten!
    Jag önskar dej en härlig onsdag med mycket sol.
    Kram Bia

    SvaraRadera
  4. De är som två små modeller, så vackra på bild!

    SvaraRadera
  5. Så søte dine små er - vakre!

    Nå sitter jeg med foten høyt og ser på at mannen fullfører siste strøk på stua vår. Håper vi snart kan komme på plass - bahhh! Men da tenker jeg vi river kjøkkenet snart...

    Ønsker deg en fin kveld.
    klem

    SvaraRadera
  6. Nog är det märkligt att det är svårt att vara nöjd med det man har...!
    Håll ut i renoveringskaoset, det jobbar jag på iallafall. Ser fram emot när ditt projekt är klart!
    Kram...

    SvaraRadera
  7. Det är ju så underbart fint med lockar på en liten sessa.
    Förstår att det skär i dig när hon står och drar i det, det ända du kan göra att berätta för som hur söta de är precis som de är. <3
    Kram

    SvaraRadera
  8. Men så söta de är dina tjejer!! Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Alltså de är så söta. Men vad tråkigt det är med små tjejer som vill ha något annat än vad de har. Jag har ju en 4 åring som hela tiden vill ha långt hår, och glasögon!! Och såklart, bara rosa kläder, klänningar och finskor. Visst är det tidigt att börja prata utseende vid 4 år!? Galet, tycker jag..
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag blir så lycklig varje gång jag ser dem! Gillar E. lockar! Men det syns att hon är lycklig över sitt raka hår här! Kram

    SvaraRadera
  11. Så söta tjejer finns det något bättre än dom älskade små barnen kram Diana

    SvaraRadera
  12. Tack för era fina kommentarer..
    Kram

    SvaraRadera
  13. åhh så söta de är!
    Och det där med att rakt vill ha lockigt och tvärtom. alltid så. :)

    Ta hand om dig

    SvaraRadera