måndag 10 september 2012

PS STAKEN





Nya Ikea PS ljusstaken står nu soffbordet. Snygg, stilren och varierbar...



Todeloooo Måndag!



Veckans bästa arbetsdag eller vad säger ni? Jag är utvilad och full med energi, jag är redo för en lång arbetsvecka med tidiga mornar och sena kvällar, ja för det är så min kommande vecka ser ut och jag gillar det. När jag har som mest att göra flyter livet som bäst. Att behöva vara effektiv och inte ha allt för mycket ledig tid är bland det bästa jag vet. Speciellt när man jobbar med något man verkligen brinner för. Då blir liksom den lediga tiden mer dyrbar och värdefull, vilken gör att jag njuter en aning extra av den!








Varför inte använda Ikea PS ljusstaken som advents ljusstake? Ska prova att vira in min i ett brett sidenband.






Det läckraste med ljusstaken är att man enkelt kan bygga om den i diverse utformningar. 
Nu mina damer (och herrar) måste jag kila.


Önskar er en alldeles Fabulous Day!

11 kommentarer:

  1. Å, vilken härligt positiv inställning du har! Jag håller med, jag är också som mest effektiv när jag är som mest "upptagen" ;)
    Så snygg, staken var som adventsljusstake! Blir säkert jätteläckert med sidenband runt!
    Önskar dig en fantastisk ny vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Den ljusstaken flyttade in hemma hos oss i Norrköping för några veckor sen oxå :) Tom Luc kommenterade den och sa att han tyckte den var cool, hihi ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag håller med... cool ljusstake! Ha en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  4. Den var riktigt cool måste jag säga!
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. En lite annorlunda o fiffig ljusstake.
    Ha en fin måndag kväll!
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Ja, varför inte! =)
    Va skönt att ni börjar bli klara med renoveringen, hur otroligt roligt det än må vara att fixa så är det så skönt när det är klart och ordningen blir återställd.
    Önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen en lycka att ha ett jobb man trivs med, förstår inte hur det hade funkat annars..
    Häftig ljusstake!

    kram

    SvaraRadera
  8. Riktigt läcker ljusstake som väcker ha-begär hos mig:)) Sååå häftig!!!! Härlig inspo och fina bilder:)

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Läcker stake! Får jag nog kolla in live ;)
    Härligt att du tivs så bra.. det är viktigt.
    Själv trivs jag jättebra, men nya kollegor kan
    ibland suga lite energi ;) tills man lärt sig varandra!

    ha en fin dag.


    kram kram Malin

    SvaraRadera
  10. Superfin ljusstake , måste spana in den kram Diana

    SvaraRadera