måndag 24 september 2012

OCH SÅ BLEV DE KLARA TILL SIST..




....Tjejernas alldeles egna små macarons. 
Nu ska här minsann lekas Boutique Ladurée!



Hej!



Klockan närmar sig nio vilket för mig innebär sängen och en bra film att somna till, ja för så blir det tyvärr de flesta kvällarna, att orka se en hel film är inte riktigt min grej just. 
Klockan ringer 05.50 imorgon bitti och min tisdag är mer än fullspäckad!






Visst blev de ganska söta?






Tyvärr har jag fotat med mobil kameran så bildkvalitén är inte den bästa.


Vi ses!

12 kommentarer:

  1. Åh de blev ju helt underbart söta, ser verkligen goda ut:)

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! Vad duktiga de är! Vilket kul pyssel!!

    SvaraRadera
  3. Jätte söta =) Håll ut.. sladden kommer snart.. sickade den igår =)Kram Kram Cissi

    SvaraRadera
  4. Fråga till Bloggaren Tindra och hennes Lillasyster Evelina! Kan man få smaka på en av kakorna och kanske välja färg? Jag har med mej ett alldeles eget franskt bakpaket från Paris! Kram från tantem med alla sakerna

    SvaraRadera
  5. Å så lekre "macarons"! :) Kjenner meg igjen i det du beskriver om kvelder og tidlige morgener; i går hadde jeg gledet meg til Beck, men orket bare å se halvparten før jeg måtte legge meg. Sånn er det når dagen starter alt for tidlig! Ha en super tirsdag! :) Klemmer

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Första gången jag tittar in här! Kul att läsa nya bloggar.

    Kram
    Annette

    SvaraRadera
  7. Underbara! Och jag trodde det var riktiga först. Och tänkte att det där måste vara otillåtna färgämnen som du använt :) :)

    Kramar

    SvaraRadera