lördag 8 september 2012

NU ÄNTLIGEN!




En mycket lycklig bloggerska hänger i soffan med ett glas rött, Laleh i högtalarna, datorn i famnen, levande ljus och nyaste sköna hem som ligger och väntar. Äntligen! Att jag sitter i en lånesoffa gör absolut ingenting, en ny är beställd och på väg och vårt renoveringsprojekt börjar äntligen gå mot sitt slut.



Hej Raringar!



Hur mår ni, hur har ni det och vad gör ni? Senaste tiden har minst sagt varit hektisk, inspirationen har inte varit på topp och jag har varit så vansinnigt frustrerad av denna oordning som just nu är i vårt hem. Total kaos och byggarbetsplaten tar liksom kål på mig, jag vill ha ordning, det ska vara rent och var sak ska ha sin plats.
Men nu närmare det sig slutet och jag älskar det nya.
 En finfin golvkille kikade inom imorse och fixade det sista, ja trots lördag, bra va? Det är service på hög nivå!






Kvällen har vi tillbringat hos barnens Farmor och Farfar, ljuvlig middag och brainstorming kring affärsidéer, sånt som vi gillar ;)






Kvällens vin!







Nu ska jag kika runt hos mina favoritbloggar!


KRAM

18 kommentarer:

  1. Skönt med lördagskväll!
    Inte kul att bo i ett byggkaos men roligt när det blir färdigt!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så skönt att slutet börjar närma sig! Härligt med ny soffa på intåg...

    Ha en fortsatt toppenhelg!
    Kramar
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Gillar inte heller oordning men det har vi hemma nu också renovering pågår....kram Diana

    SvaraRadera
  4. Fy för byggkaos! men lycka efteråt.Och ny soffa på det:)
    Tack gulliga du för kommentaren hos mig!
    Önskar dig och din familj en härlig söndag...kram/Anne

    SvaraRadera
  5. Härliga lördagskväll!! Förstår att du är glad att bygget blir klart. Och otroligt fint ser det ut också!

    SvaraRadera
  6. Fy för byggkaos! men lycka efteråt.Och ny soffa på det:)
    Tack gulliga du för kommentaren hos mig!
    Önskar dig och din familj en härlig söndag...kram/Anne

    SvaraRadera
  7. Nej den där oordnigen som blir vid byggnation är inte roligt att vara i men det blir ju kanonbra efteråt!
    ha nu en riktigt härlig söndag!

    SvaraRadera
  8. Så fint!
    Förstår exakt känslan, när det är oordning och kaos runtom, när man håller på att renovera något! Jag blir lite rastlös och orolig, i själen då! ;)
    Njuut av din lyckliga tillvaro!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Härligt att det börjar bli klart! Låter som en härlig kväll ni hade också, med affärsideér!! Jag blir genast nyfiken!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig lördag du verkar ha haft. Själv var jag på marknad i går, kom hem med lite smått o gott. Ikväll blir det söndagsmys, med ett glas rött.
    Ha en fin söndag kväll!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  11. Du har det så lyst og lekkert! VAKKERT!

    Finfin søndagskveld til deg. Her er det benet høyt, litt blogging før mannen og jeg skal sette oss ned med en film.

    Happy ukesstart
    -klem

    SvaraRadera
  12. Så. Himla. Fint.

    Det där vinet är så gott. Jag har faktiskt varit på den vingården i Kalifornien. En superhärftg väldigt modern sådan.

    Om vi drack vin? Det kan du ge dg på! :) Kram

    SvaraRadera
  13. Wow så hiiiiimla snyggt hos dig!!! Underbar lampa också!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  14. Jag blir också tokig på röran hemma, och då renoverar vi inte ens. Så snyggt hos dig, spännande att se vilken soffa du har beställt, jag är ju själv i "soff-köpartagen".

    Kram Therese

    SvaraRadera
  15. Ja för det är ju "faffa" och "fammo", som backar upp dej med sitt företag! Toodeloo, nu måste vi kila! Wilhelm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åter igen så vet jag inte vart du Wilhelm vill komma med dina inlägg? Backar upp? Du skriver om saker som du inte har en aning om.
      Design 4 Living ligger som ett "dotter"bolag inom Blomquist STHLM men är helt självständigt med en helt egen ekonomi så hur tänker du nu? Att vi samarbetar är helt naturligt och det vore konstigt om vi inte gjorde det.
      Mitt kommande projekt som bollas inom familjen ligger helt utanför både Design 4 Living och Blomquist STHLM.
      Att du orkar lägga din tid på att besöka Lifestyle By Lena är för mig ett frågetecken?

      Radera
    2. Aaaah du hyr egna lokaler, och betalar själv för dem osv... Not Wilhelm

      Radera
    3. Jag hyr en kontorsplats och betalar för den precis som övriga hyresgäster hos Blomquist STHLM.
      Nu tycker jag att du kan börja signera dig via din blogg istället för ett anonymt namn :)

      Radera