onsdag 5 september 2012

NÄR MAN ROPAR ATT FRUKOSTEN ÄR KLAR...




Och ens lilla fyraåring hojtar tillbaks. - Inte nu mamma, jag måste blogga klart först. Älskade unge vad kan hon ha fått den idén ifrån? Det är med ett leende på läpparna jag plockar fram kameran, tar ett par bilder och funderar över vad jag själv brukar svara när tjejerna ropar på mig mitt i bloggandet?!






Godmorgon!


Har en tidig morgon på kontoret, lattemjölken är slut när den behövs som bäst, inväntar att klockan ska bli nio då öns lilla matbutik öppnar.

Gårdagens drink innan middagen, en frisk coctail med smak av mango.






Sen blev det parmesangratinerade musslor och Hängmörad grillad hereford biff på denna härliga restaurang!


Nu - back to work!


KRAM

13 kommentarer:

  1. Oj vad gott det lät, blir riktigt hungrig.
    O du, sådan mor sådan dotter (fniss)
    Kram från Bia

    SvaraRadera
  2. *haha* underbara barn ;) Lustigt nog har jag också citerat mitt barn idag.. de är för härliga!

    ha en fin dag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Sötnos! Vad fin hon är i gult! Kram och hoppas vi ses i helgen. Hej från marie

    SvaraRadera
  4. Vad söt!! vad läser hon för bloggar tro!!Cloés eller??
    Vad gott det lät det du drack och åt igårkväll!!
    Du är också superfin!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Hahaha, blev du inte lite paff när du fick höra det? Hihihi Oj, vad det kommer att bloggas framöver, och hon får ju experthjälp :-)

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos! Mammas flicka kanske ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Härliga ungar! Det har min treåring aldrig sagt så jag bloggar nog inte så mycket som du...

    SvaraRadera
  8. Hehe.. herlig! Rart hva ungene plukker opp etter oss mødre:)

    SvaraRadera
  9. Gullunge!
    Herregud, det är ju verkligen katastrof när lattemjölken är slut, för att inte tala om när all mjölk är slut och jag bara måååste ha en latte. Vi bor 1 mil från närmsta affär. Funderar på en ko. Kram!

    SvaraRadera
  10. Hihi, ja nog kan man få sig en tankeställare ibland, vilken sötis - lika fin som sin mamma:)))

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild på dig Lena, killarna funderar också på vad dom ska blogga om...ha en finfin fredag kram Diana

    SvaraRadera