tisdag 25 september 2012

LJUVLIGA DOFTER OCH EN BUSY DAY!





En god vän besöker New York och kommer hem med en ljuvlig present till mig. Bodyspray och body lotion från Victoria´s Secret. 
Jag fullkomligt älskar dem båda!
Tack fina C!



Hej Finingar!



Tänkte bjuda er på min dagens, en sån där dag då allt bara måste klaffa. Inget oväntat får komma emellan och jag lyckades. 
Gillar dagar då allt bara flyter!


Klockan ringer 05.50 

Lämnar barnen på förskolan 07.00

Naprapaten 07.45

Möte 08.45

Snabbvisit hos Flodell Agenturer 09.30

Inköp 10.00

Tandläkaren 11.00

Lunch på språng 12.00

Styling av lägenhet 13.30

Fotografering av lägenhet 15.00

Pappersarbete på kontoret 16.00

Träning 17.45

Hemma 18.45

Middagsfix 19.00

Tvätt tid 19.00

Sagoläsning 19.30

Blogging 19.45

Bubbelbad 20.00


Nu ska jag krypa ner i ett varm bad med levande ljus och skön musik!


Hur har er dag varit?


KRAM

8 kommentarer:

  1. Vad mycket man hinner med när man skriver det så, din dag verkar ha gått i ett! Väl värd ett bad måste jag säga :-) de där lyxiga presenterna = i like !

    SvaraRadera
  2. Oj, oj! Phu! Ta hand om dig nu :)
    Själv har jag legat sjuk, så det är inte så intensivt precis...:)

    SvaraRadera
  3. Oj det lät hektiskt!!! Jag försöker hinna med lite soft tid på kvällen men de senaste dagarna har det inte gått så bra... Skönt att avsluta med avkopplande bad, härligt:)))

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Huah, det lät som en början till utbrändhet. Var rädd om dig och stryk hälften nästa gång!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Fint med presenter, det kunde du behöva! Kram!

    SvaraRadera
  6. Oj vilken dag! Vad mycket du gjort! Du är helt värd så fina presenter så du får dig att avkopplande bad!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Fullt upp minsann, så är det här med..jobb 8-16:30, fotboll 17-18. föräldramöte 18:30-20 sen bada killar och natta och somnar själv :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Har också hektiska dagar denna vecka. Igår: Upp 6:30, fix m frukost och vovvar. Jobb 9-17:40. Middag 18. frissan 19. Rundade av med en kvällsfika ;)
    Ha en fin "lilla lördag" fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera