torsdag 27 september 2012

LIGGER PÅ TOPP NU....




När det gäller träning i alla fall...


Hej!


Hemma från gymmet och jag känner mig fräsch, jag har fått svettas ordentligt, tagit ut mig, kroppen är trött men sinnet är pigg. 
Förkylningen är borta och jag är tillbaks i vardagen jag fullkomligt älskar!

Efter 45 (rent ut sagt vidriga) minuter på steptrainern är jag vansinnigt nöjd, sjukt bra träning och tävlingsinstinkten i mig ser bara hur dessa 45 min  successivt kommer kännas lättare.

Nu rostas muslin i ugnen, äggen kokar och strax ska jag slänga ihop en smoothie som sedan får stå i kylen tills imorgon bitti. Ja det är min förberedelse inför morgondagens frukost. Om jag inte förbereder blir det troligen en knäckemacka med mjukost som inte är varken gott eller nyttigt.

Ser ditt liv hälsosamt ut just nu?



KRAM


Och ni, 1000 tack för era fina kommentarer i förra inlägget!




7 kommentarer:

  1. Men gud vad kul med din butik! Var kommer den ligga ? Måste åka dit! Ang träning så går det inte så bra just nu, men vad duktig du är som kör 45 min på crosstrainern! Kram Nila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Butiken kommer ligga på Stora Essingen ;)
      Kram

      Radera
  2. Hälsosamt liv? Både och... när det gäller motion, så nej... det blir inte mycket av det. Men hälsa är ju så mycket mer också! Livskvalitet t ex. Jag är glad och lycklig och mår bra "inombords". När det gäller motion, så SKA jag skärpa mig! ;) :)
    Du är duktig, du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Jättebra pass!! Gött när man kommer igång och allt känns bra! Här blir det också träning, men några dagars migrän har satt stopp för det de senaste dagarna. Till helgen kör jag nog igen... Ha det gott och lycka till igen med dina fantastiska planer!

    SvaraRadera
  4. Näe, fy vad jag slarvar just nu! Det har blivit pizza och hamburgare till middag flera gånger i månaden nu! Fy måste skärpa mig snart! :)

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Kul att du tränar som du vill! Här ligger träningen helt nere sen snart en månad. Först envis förkylning och nu en rejält skadad tå!!

    Kul o grattis till din dröm om en butik, kommer jag absolut försöka besöka när jag är i stockholm nästa gång.... och så en rejält snygg jacka du hittat!! Precis den längden är jag oxå ute efter, får nog spana deras hemsida.

    kram j.

    SvaraRadera
  6. Visst är det kul att hålla sig i form! Köpte ett par hantlar igår, har tränat på gym för många många år sedan. Nu är jag lite bekvämare, men jag går promenader eller på vårt löparband hemma. Sen gör jag Yoga. Och nu ska jag även köra armarna med hantlar (2kg räcker för mej).
    Jag önskar dej en jättefin fredag, med mycket myyys!
    Kram

    SvaraRadera