tisdag 4 september 2012

JUST NU...




Består min dag av att måla. En uppsjö av de vita på bilder ovan, har ni en aning om vad det kan vara?
Något till mitt kommande projekt som jag nu jobbar med för fullt, det skriker i mig om att få berätta för er men nope, ett par veckor till måste 
jag hålla tyst ;)







Det är en dröm jag länge velat förverkliga men en rädsla och osäkerhet har hindrat mig. Men inte längre, nu har jag bestämt mig, nu finns inga tvivel - man måste våga för att någonsin kunna vinna och går det så går det men gör det de inte så får jag se det som en erfarenhet och inte ett misslyckande...


Mitt i allt byggkaos hemma lämnar vi barnen till farmor & farfar ikväll och äter middagen på restaurang, vad har vi inte bestämt men jag är sugen på något riktigt gott, kanske en krämig fisksoppa eller en stor stor köttbit.



Njut av eftermiddagen!


KRAM

11 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande! Du får lova att avslöja snart. :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt spännande ju!!! Kan det vara ramar som målas direkt på väggen?? Det har jag sett någonstans och inte en dum idé i så fall :-) Jag är så nyfiken... skynda dig att måla klart det!!

    SvaraRadera
  3. Har ingen aning om vad det kan vara faktiskt...men det låter spännande.
    Kram från Bia

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Det blir nåt fel på kommentaren när jag skriver.

    Texten åker ihop?
    Hoppas det går att läsa.

    SvaraRadera
  5. Restaurang är aldrig fel och fisksoppa lät gott! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Spännande!! Ser ut som som något som skulle kunna bli en skärmvägg men gissar att jag har heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt fel, fniss!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Åååååå... så spännande!!!!! Jag blir så nyfiken även om jag direkt fick en tanke... jag säger två ord... Ivar och försäljning... så får vi se om jag ens är i närheten av din dröm som går i uppfyllelse:) Lycka till vännen!!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Men åhh vad jag blir nyfiken! Helt rätt inställning av dig, hoppas det går bra!

    Skönt att ta en paus från byggkaos...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Väntar med spänning, ha en underbar kväll ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  10. Spännande..jag tror jag har mina aningar men jag får väl stilla mig lite till :) och du Lena jag tror att det kommer att gå galant kramar Diana

    SvaraRadera
  11. Vad spännande! Hittade hit genom KNORKAN :) Ha en riktigt go kväll, väntar med spänning på vad du har hittat på för nått. Stor kram //Louise

    SvaraRadera