söndag 30 september 2012

INSTAGRAM




Från morgonens tidiga powerwalk. Så vansinnigt vackert och härligt.



Hej söndag!



Har startat dagen med både en powerwalk och ett pass på gymmet, skönt och bästa avslutet på veckan.


Har länge funderat över det där med instagram och nu finns jag äntligen där. Det är verkligen min grej, snabbt, enkelt och ingen redigering av foto mm.
Vill ni följa mig så hittar ni mig som lifestylebylena.

Kanske dyker det upp en bild från butiken i eftermiddag ;)



Njut av dagen!


KRAM

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild du har tagit!
    Ska också gå ut i det härliga höstvädret.
    Jaa då, jag ska njuta av dagen!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. Himla läcker bild! Ja, många fixar o donar i Instagram, men jag har inte kommit så långt än :-) Bra när det är smidigt! Din butik vill vi gärna se!! Spännande! Ha en bra söndagskväll!

    SvaraRadera
  3. Magiskt! Men vad var klockan när du tog en morgon PW må tro? :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen vansinnigt vackert!
    Är också nyfiken på instagram ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera