söndag 23 september 2012

HÖSTENS KREATIVITET




När hösten kommer frodas kreativiteten i mig och den pyssliga sidan kommer fram.
Ikväll har jag och mina små tjejer pysslat för fullt, det är ännu inte riktigt klart men om jag säger Laduree så kanske ni kan ana vad det är vi gör ;)



Hej söndagskväll!



Helgen gick snabbare än planerat och vips så sitter jag nu här, uppkrupen i soffan och redo för söndagsfilmen. Barnen sover och deras små väskor till förskolan står packade i hallen, morgon dagens kläder ligger framme och veckans planering är gjord.

Projekt barnrum blev inte riktigt klart som planerat, jag snubblade på mållinjen och insåg att Rom inte byggdes på en dag, även om det är så jag alltid önskar att det är. Målningen är i alla fall färdig tack vare fina A som kom över i går kväll kl 22.50 och undrade om jag ville ha hjäp. Hur fina vänner får man lov att ha egentligen?






Imorgon kanske detta lilla pyssel bli färdigt och då kommer ni få se.


So long!




7 kommentarer:

  1. Upptäckte också att rom inte byggdes på en dag! När vi kom hem från kreta så hade vi fått målat i två rum och jag säger bara det att det är nu jobbet börjar!
    Spännande att se ert pyssel imorgon! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Nä, du... Rom byggdes inte på en dag... Inte "House of Wiker", heller tycks det ;)
    Men det är ju bra att vi har något att göra ;)
    Ser med spänning fram emot resultatet av skapandet!
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Det här ser spännande ut! Hoppas vi snart får se:)

    Klänningen förresten, är jättelätt att vika. Finns en toppenbeskrivning på youtube!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Renovering och fix tar alltid dubbelt så lång tid som beräknat och kostar alltid dubbelt så mycket i slutänden, enligt min aerfarenheter;)

    Spännande projekt, fina färger. Ser fram emot att se resultatet.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ska bli kul att se resultatet på pysslet, fina färger har du valt!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  6. Ja, nog anar jag vad det är för pyssel på gång... Ska bli väldigt kul att se det färdiga resultatet sedan! :)

    SvaraRadera
  7. Anar resultatet och är riktigt nyfiken på det :)
    /Anna

    SvaraRadera