lördag 29 september 2012

BRÖD I INREDNINGSBILAGAN!





Nybakat bröd inslaget i senaste DN bostad är en läcker gå-bort present för den som gillar inredning!
Under tidningspappret har jag lagt en vit servett för hygienens skull.

Idag ingår det i kvällens middags dukning.



Todeloooo!



Nu är vi hemma igen efter 24 fantastiska timmar. 
Och jag måste bara säga - 6 rätters middag alltså, gaaaah va läckert. 
Elva bestick låg framför mig när slog mig ner vid bordet, bara det.

Nu väntas middagsgäster och jag är i full aktivitet med förberedelser.






Enkel dukning med färska örter som bjuder in.









Färska kryddor, bröd och kvällens vin!






Och ett nytt doftljus, älskar!


Önskar er en finfin lördagskväll!


KRAM



7 kommentarer:

  1. Mysigt, hoppas ni får en härlig kväll kram Diana

    SvaraRadera
  2. Enkel dukning?? Hur ser då en avancerad ut hos er?;)

    SvaraRadera
  3. Åhhhhhhh hääääääärlig dukning!!! Verkligen jättefint, där hade jag njutit att slå mig ned! Snygga stolar och en jättefin och fiffig "gå bort present idé"!!

    Och tusen tack för din jättefina kommentar hos mig!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder! Det är inte alltid det mest fantastiska som är bäst! Tycker din dukning med ett par bestick ser ut att räcka bra! Fast jag kan bara föreställa mig eran tripp, den måste varit underbar!
    Skön sönd på dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Härligt! Roligt att du också dukar med tidningspapper just nu. I fredags när vi hade några vänner över på middag lät vi hela bordet täckas med tidningspapper som duk. Supersnyggt till silverbesticken och betongljusstakarna, och praktiskt inte minst eftersom det var krabba på menyn :)

    SvaraRadera
  6. Vackra bilder på en vacker dukning! Där skulle jag trivas som gäst:) vilken härlig helg ni fick,såå mysigt...kramen!

    SvaraRadera
  7. sikke en fantastisk ide! Kig gerne ind om min lille give away :)

    SvaraRadera