torsdag 13 september 2012

BREAKING NEWS







Hur läckra är inte dessa Brasilianska armband från Hipanema?
Tokgillar!



God morgon!



Sitter på jobbet fullt målarklädd i väntan på en målarspruta och färg, ja ni skulle bara veta vad det är som pågår här hos mig just nu...
Senare i eftermiddag lägger jag målarkarriären på hyllan och svider om till klänning och klackar inför kvällens After Work med fina vänner hos några spännande leverantörer som inviger sitt nya Showroom.






Och så var det ju dessa ur snygga armband. Vill klicka hem hela bunden och pryda mina handleder med nu när hösten är här och löven börjar falla.
































Vad tycker du om armbanden? Mer om dem hittar du HÄR.


Vi ses!


9 kommentarer:

  1. Wow, riktigt snygga armband! På sista bilden ser det ut som vänsskapsband, såna som jag brukar knyta!

    Ha en bra dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga! Kul med lite party! Kul att höra dina synpunkter sen som är kostrådgivare i botten! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Snygga!! Ta meig med ikväll!!!! Älskar att få svida om!!
    Kram Kram och ha så kul!
    Helena

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga.... vill ha!!! ...och de påminner mig om förr...när jag var kanske 12-13 år då hade jag ett skärp gjort av pärlor som liknade de armbanden. ;) Ha en kul kväll!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Haha, vilken liten sötnos i förra inlägget:) jaa armbanden var superfina.. ha de gott..kram/Anne

    SvaraRadera
  6. Alldeles underbara armband, jag vill också ha!!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt fina tycker jag. Gillar verkligen stilen!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Härliga armband,platine o bahia var mina favoriter.
    Ha en härlig kväll o kramen från mej!
    Bia

    SvaraRadera
  9. Armbanden var riktigt snygga! Extra snyggt med många, som på den översta bilderna.

    SvaraRadera