tisdag 11 september 2012

BIT FÖR BIT FALLER PÅ PLATS




Små saker faller långsamt på plats. Igår kom turen till min lilla arbetshörna. Några små detaljer saknas men inte så länge till. 
För mig är det viktigt att ha en plats där jag kan koppla bort allt runt om kring och bara fokusera på nuet och det som måste göras just precis i den stund jag sätter mig framför datorn. Att ha en intressant utsikt eller ett rum som kan ge idéer till nya små projekt är inte det jag kan ha framför mig. Innan jag vet ordet av är tankarna på något helt annat än där de egentligen behöver vara, så en vit vägg med endast några post-it lappar är den perfekta jobb vyn för mig.

Hur ser er arbetsplats ut?









Bordet som datorn står på är egen tillverkat och måttanpassat just för ett hörn som detta.


Det händer så vansinnigt mycket spännande i min vardag just nu och jag bara längtar efter att få berätta... Snart så...


KRAM



10 kommentarer:

  1. Ska precis göra om min! Få målat och lite nya möbler så vi får se hur det bli! Men din var snygg och ser ren och inbjudande ut!
    Kram Helena
    Du min tävling är slut sedan 26/8

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att få höra vad du har att berätta framöver!
    Tack för titten!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  3. Oj vad fiffigt bord!! :) snyggt också..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt hörn. =) Vi har kontoret där nere vilket har gjort att både jag och maken alltid sitter med var sin dator i vardagsrummet. Ingen bra lösning, då jag gärna vill ha sin sak på sin plats. Nytänkande även där får det bli!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Perfekt litet arbetsbord, man kan möjligtvis inte få lova att beställa ett likadant? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det klart du kan, maila mig :)
      Kram

      Radera
  6. Gillar din lilla jobbhörna - stilrent och snyggt. På jobbet är det rent och snyggt på mitt skribvord jag jobbar bäst då, här hemma är det inte lika snyggt men så delar jag skrivbord med min man som inte är av samma ordning när det gäller papper och sånt men jag hoppas på ett eget skrivbord nu när sonen flyttar ut ;) ska sno hans plats!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Snyggt och enkelt! Skulle passa här då vi inte kommer ha plats för nåt stort skrivbord. Och så slipper man ju massa yta som kan samla skräp o div papper oxå...

    SvaraRadera
  8. Mysig arbetshörna, spännande .stor kram Diana

    SvaraRadera
  9. Så spännande med grejer på gång! Tavlorna med insekterna är huuur fina som helst! Hörnan är ju som gjord för goda idéer! Jättefint!!

    SvaraRadera