fredag 28 september 2012

ÄR PÅ DATE...




Farmor och Farfar passar tjejerna medan jag och D är på Date. En miniweekend på Gammeltammens Wärdshus i Österbybruk.
Vardagslyx helt enkelt!



Hej!



D hänger i badrummet så jag passar på att kika in en snabbis och bjuder er på ett inlägg från dagen.






Incheckning i ny kappa från Darling!









Vårt lilla rum på värdshuset, hur ljuvligt? Mina färger å allt, haha.









Champagnen stod redan på kylning när vi kom...






Jag bläddrar i nya inredningsmagasin medan D hämtar väskorna.



Ack så viktigt det är att bara få komma iväg ibland, ensamma utan barn. Få ta hand om varandra och bara få vara. Det behövs i dagens vardag.



Nu väntas en 6-rätters middag, gaaaah har nog aldrig ätit 6 rätters tidigare.


Njut av kvällen!

5 kommentarer:

  1. Men ååååååååååh vad härligt lyxigt!! Och sötaste bloggerskan i snyggaste kappan!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Såå mysigt! Viktigt med egentid ibland.
    Så spännande med egen butik!! Blir kul att följa detta. Lycka till!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Sååå lyxigt!! 6-rätters tror jag nog aldrig att jag testat ens :-) Attans vad mycket gott på en och samma gång :-) Ha det riktigt bra!

    SvaraRadera
  4. Om my GOSH vilket mysigt ställe, helt i min smak!! Du måste visa mer! Får spana in det stället, vi brukar försöka komma iväg då och då på liknande....
    Hann inte kommentera om din nya grej-i-livet-på-G du beskrev häromdagen. Låter som himla lovande. Looovar jag ska komma och besöka när det är klart!
    kram Milla

    SvaraRadera
  5. Helt rätt!!! Det är A o O att vårda sitt förhållande! Kom precis på att det var väldigt länge sedan vi gjorde något bara vi! Nu är det nog dags!
    Ta hand om varann!
    Kram Helena

    SvaraRadera