torsdag 30 augusti 2012

VARDAGSLYX EN HELT VANLIG ONSDAG

 
 
 
 
Lite vardagslyx en helt vanlig onsdag är misann inte att förkasta. Nej faktiskt tycker jag att de där spontana lyxigheterna är de bästa.
 
 
 
Hej!
 
 
Senaste tiden har varit hektisk, tidiga morgonar och sena kvällar. Jag gillar att ha många bollar i luften och tycker det är kul så länge allt flyter.
Men hjärtat värker när jag kommer hem efter att barnen somnat.
 
Igår passade jag på att träna efter jobbet och väl hemma blev det mys med barnen fram tills läggning. Därefter dukade jag och D upp lite delikatesser, öppnade en flaska musserande, ställde in sötpotatisgratängen i ugnen och lade oxfilén på grillen. Det är så härligt att göra vardagen lite lyxigare och kvällar som dessa njuter jag av länge.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag återgå till jobbet och mitt lilla höstprojekt som jag ännu inte kan dela med mig av.
 
 
 
Vi ses!
 
 
KRAM

8 kommentarer:

  1. Spännande med höstprojekt :) och härligt med vardagslyx kram Diana

    SvaraRadera
  2. Åh så gott och mysigt det där ser ut, nu blir jag riktigt sugen på champagne till fredagsmyset imorgon! Spännande med nytt projekt, kram

    SvaraRadera
  3. Ser mysigt ut, jag älskar med att lyxa till det lite vilken dag som helst..
    Ha fina helgen
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt!! Det är precis sånt där man ska unna sig då och då. :)

    SvaraRadera
  5. Mitt i veckan hinner man sällan lyxa till det tycker jag, men när man väl fått fixat till något med det där lilla extra känns det lyxlyx :-) Dagarna springer iväg när man jobbar känns det som just nu... eller är det för att jag inte vant mig att börja jobba igen efter semestern :-) Ha det gott.. och i morgon är det fredag!!

    SvaraRadera
  6. Fantasiskt när man hittar de där små stunderna mitt i vardagen. Precis vad som behövs när livet rullar fort :)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Är så sant att vardagslyxen nästan blir extra speciell.
    Spännande med höstprojektet.
    Önskar dig en sprudlande dag.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, mys! Sånt ska man unna sig oftare :-)

    SvaraRadera