måndag 20 augusti 2012

PLANERINGSDAG...

   



Jo men visst är det Formex. 
Där tillbringade jag hela min söndag och är nu helt fullmatat med inspiration, vad all denna inspiration kommer leda till kommer ni förhoppningsvis få se under hösten.



Hej!



Måndag och ny vecka igen. Förskolan är stängd för planering idag och imorgon så jag är hemma med mina fina, till en början iallafall. Förhoppningsvis kommer D ifrån några timmar under eftermiddagen så jag kan kila till jobbet. För nu är vardagen här på riktigt och jag har massa uppdrag att sätta tänderna i. Det kommer bli en händelserik höst och jag gillar det.


Nu önskar jag er en fin måndag!


KRAM

10 kommentarer:

  1. Jag var också på Formex igår! Visst går man hem mer än fulltankad :)

    Ha en bra start på nya veckan!

    SvaraRadera
  2. Nu är jag grymt nyfiken på din höst och vad som blir av all inspiration! :)

    SvaraRadera
  3. Var du också där! Men herregud missade jag dig med!!! Jag sprang ju runt där hela dagen! Märkligt, tyckte inte det var så stort att man kan missa flera bloggerskor!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vad är det nu för spännande du ska hitta på? :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Formex ger en alltid inspiration :) spännande vad du ska hitta på nu...kram Diana

    SvaraRadera
  6. Va roligt med Formex, önskar att jag bodde lite närmare. Men kanske att jag får planera för en tripp nästa år. =)
    Underbart att få massor av inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så spännande höst du har framför dig!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Låter som en lite hemlig men åh så spännande höst! Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Ja, nu är man full av inspiration, ska bli kul att se vad som görs med den.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Skulle gärna vilja besöka Formex nån gång!
    Din höst låter väldigt spännande! :)

    Ha det bra!
    kram kram

    SvaraRadera