tisdag 14 augusti 2012

KLÄDER FÖR KYLIGA SENSOMMAR MORNAR








Hur snygg är inte denna outfit?


Godmorgon!


Helt rätt inför hösten som närmar sig och jag vill hitta en liknande uppsättning som på bilden ovan. Ni får gärna hjälpa mig? Kavaj, jeans, skor, väska och bälte, vart hittar jag? ;) 
Bilder är hittat på google och tyvärr vet jag inte vart den ursprungligen kommer ifrån.

Klockan är endast strax efter fem på morgonen och jag ska iväg på ett litet ärende men först vill jag önska er en alldeles ljuvlig dag!

Och vet ni? Igår gjorde jag något helt nytt och wov va bra det blev. Visar er lite senare idag!


KRAM




11 kommentarer:

  1. Håller med, super cool outfit! Jeansen hittar du i märket please som har en liknande tvätt. Kavaj i rosa kan bli svårare men under våren har jag sett många liknande chanelinspirerande saker. Spännande att se vad du hittat på sen:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Japp, håller med... riktigt snyggt!! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig! Oj, vad har du hittat på tro? Spännande!

    SvaraRadera
  3. Väskan är Balenciaga :) Så jävla fin. Resterande kan man nog hitta liknande på Zara! Kramisar

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt!! Trodde det var du på bilden först! Vet att jag sett liknande kavajer men kan inte minnas var!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. SÅÅÅÅÅÅ snyggt! Love den stilen.
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Me like!!! Det är sååå snyggt. Har inte alls den stilen just nu, men tycker det är bara jättefint!!! ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. Coolt! Vet ej var du hittar plaggen, tyvärr...
    Men gissar på att du klippt lugg? ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Snygg outfit men dock kan jag inte hjälpa dig med plaggen.
    Gissar att du färgat håret?
    Kram F

    SvaraRadera
  9. Tusen tack för era fina tips nu ska här shoppas ;)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej! Kanske lite sent men liknande kavajer bör du hitta på Zara/MQ eller Mango, jeansen som någon annan skrev Please eller tom GinaTricot, en vit sådan topp/blus bör finnas i dom flesta butikerna, väskan är en Balenciaga bikerbag och slutligen skorna finns säkert i liknande form på Scorett eller Nilssons :) lycka till och lägg gärna upp en bild sen på din tolkning :)! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt, tack för tipsen. En bild kommer :)
      Kram

      Radera