onsdag 15 augusti 2012

I KLASS MED LEILA!

Alla bilder i inlägget är lånade från Passion 4 Baking.



Kolla in Manuela med bloggen Passion 4 Baking HÄR.



Godmorgon!


Jag drar igång dagen men att tipsa er om en av mina favoritbloggar, en blogg för dig som älskar att baka eller bara dregla över fantastiska bilder och ljuvliga recept. Jag kan sitta i timmar och drömma mig bort bland de härliga bilderna och efter varje besök är jag alltid lika full med inspiration och sugen på att sätta fart i köket!






Dessa cupcakes ska bli mitt nästa bakprojekt.









Hur härliga?









Njut av dagen Raringar!

KRAM

10 kommentarer:

  1. Underbart! Ljuvliga bilder, och precis som du skriver, inspirerande!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen vackra bilder - det riktigt vattnas i munnen!

    SvaraRadera
  3. Ska verkligen kika närmare på denna underbara bakblogg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med bloggtips och så vackert det är med pastellfärgerna!:) Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt är ordet! Jag gillar inget vidare att baka och ska helst inte sätta i mig skapelserna heller (magen pajar), men dottern är helt tvärtom. Så hon ska omgående tipsas! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Mums och tack för tipset, här bakas det för fullt just nu :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Wow, vilka totalt ljuvliga bilder du bjuder på vännen ♥ Tack för tipset. Älskar att baka och laga mat.

    Kram CC

    SvaraRadera
  8. WOW!!!! Vilka bilder! Häftiga bakverk verkligen!
    Själv är jag tyvärr inte mycket för att baka...
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  9. MMMmmmmmm vilka bilder, Love!

    SvaraRadera