fredag 10 augusti 2012

HUR GLAD FÅR MAN LOV ATT BLI?




När mannen kommer hem med en present. Och inte vilken present som helst, en Marc Jacobs väska till min nya dator. TACK finaste du!


Hej!


Gaaaah, precis en sådan jag länge önskat mig.
Smidig och nätt men även plats för dokument och sladden om den så behövs.
Väskan finns i flera färger och mönster men en svart passar mig bäst. 











Kvällens dress kommer från Odd Molly och passar bra till kvällen, vi ska nämligen på grillkväl hos fina vänner här på Ön. Så ljuvligt!


Fin fredagskväll önskar jag er!



KRAM



9 kommentarer:

  1. Men så snygg datorväska! Förstår att du blev glatt överraskad :)
    Fin OM-klänning oxå.
    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så snäll han är! Verkligen snygg! ha så kul ikväll!
    kram helena

    SvaraRadera
  3. Men lyllos dig, gah... Såååååååååå himla fin väska, vilket lyx!!! Och klänningen ser ju också superfin ut!!! Hoppas grillkvällen blev trevlig:)))

    Önskar dig en finfin lördag!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Gud vilken snäll make! Så fin väska och fin du är! Hoppas ni hade en trevlig kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin väska!!! Snäll man du har :) O superfin klänning oxå. Kram

    SvaraRadera
  6. Väskan är superfin! Så fint att mannen vet vad som gör dig glad :)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken man du har! Supersnygg väska fina du och dom där benen visar sig, wow! Kram Annelie

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Både väska och klänning!
    Visst är det härligt med snälla fina män! Jag är oxå gift med en ;) :)
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  9. Ååå, wow! Har kikat in den där väskan, den är såå fin! ..måste bara skaffa ipoden först ;)
    Kram

    SvaraRadera