tisdag 28 augusti 2012

HÖSTMORGON!




Ny planterade höstaster i balkonglådorna! Jag hoppas verkligen morgon frosten håller sig borta från vår lilla Ö ett tag till.




Godmorgon alla underbara!



De senaste dagar har fullkomligt flugit fram och därav dålig aktivitet här på bloggen. Tack alla fina som lämnar små kommentarer, de uppskattas verkligen.

När jag klev ut på balkongen, strax efter kl 6 i morse, möttes jag av årets första höstmorgon. Kylig luft strömmade in i lägenheten och känslan av att sommaren verkligen är slut blev bekräftad.

En kollega berättade precis att de haft frost på bilen och fått skrapa rutorna. Skrapa rutorna i slutet av augusti låter för mig helt vansinnigt.









Men tidiga mornar är fortfarande ljusa och jag njuter av det, vattnet ligger spegelblankt och solen är på väg upp. 
Ljuvligt!


Nu önskar jag er en riktigt fin tisdag!



KRAM

7 kommentarer:

  1. Hua! Skrapa bilen. Det ser jag inte fram emot. Det får gärna dröja en evighet till dess...

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Härligt med höstmornar men frosten får gärna vänta ett tag, kram

    SvaraRadera
  3. Åh, inte skrapa frost!!
    Ha en underbar dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Höstmornar är väldigt vackra, men som sagt inte frost än!
    Ha en bra dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Vackert,frost i aug näe fy! Kram Diana

    SvaraRadera
  6. Hei min fining!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

    Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

    Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
    Fineste tirsdagskvelden!
    klemklem

    SvaraRadera
  7. Hoppas att dina fina blommor klarar sig nu. Jag funderade på att köpa lite blommor till entrén, men jag klarar aldrig av att hålla de fina när kylan slår till. Det finns ju en tjusning med årstiderna och jag skulle inte vilja vara utan dem, men skrapa rutorna låter inget vidare måste jag säga :-)

    SvaraRadera