fredag 17 augusti 2012

HEMMA IGEN!




Mitt välkomnande när jag kliver in genom dörren efter 50 mil i bilen...



Todeloooo!



Jag kliver in genom dörren och möts av doften från grillen. D möter mig och leder mig ut i köket där jag möts av den nya vyn. Dubbla altandörrar pryder nu köket, det är inte färdigt men en bra bit på väg.

Jag smyger upp för trappan och fram till tjejernas säng. Njuter av deras sällskap, lyssnar på de tunga andetagen, pussar deras mjuka kinder lägger över täcket som de små liven sparkat av sig. Mina älskade små tjejer.









Åh vad jag längtat efter dessa dörrar.

Fler projekt pågår men är inte tillräckligt färdiga för att visas ;)


KRAM


8 kommentarer:

  1. Vad mysigt att komma hem till detta!
    Dörrarna var jättefina, vilket ljusinsläpp.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh vilken lycka att komma hem! Dubbeldörrar är så fint.
    Stor kram fina du

    SvaraRadera
  3. Åh, underbara dörrar och underbar man du har :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Så härligt!! Dörrarna, välkomnandet och händiga män = gillas!

    SvaraRadera
  5. Wow, så himla snyggt med dörrarna!!! Det öppnar verkligen upp och gör intrycket så luftigt - och modernt!!! Såååå fint!!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Men wow va fint det blir, det känns så mycket större och jag vill verkligen se när det är helt färdigt. Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad snyggt, jag vill också ha dubbla altandörrar till vår altan...kanske till nästa år...
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  8. Åh, vilket härligt välkomnande! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera