tisdag 14 augusti 2012

FÖRLÄNGDA FRANSAR!





En trött och osminkat bloggerska med förlängda ögonfransar, undra vem som kommer bli beroende av detta???!!


Tjingeliiing!


Finfina Johanna har nyligen öppnat en salong här i Fjällbacka och erbjuder ögonfransförlängning. Igår kväll slog jag till på det fina öppningserbjudandet och jag hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli sååå nöjd.
Jag tycker att jag har ganska långa fransar i vanliga fall och brukar färga dem svarta för att känna mig lite piggare som osminkad, men i närheten av detta resultat blir det ju inte.

Mörka, fylliga och långa fransar som absolut inte behöver målas över huvudtaget, inte ens till fest.


Prova det, du kommer inte att ångra dig!


Nu väntar sängen för min del och några avsnitt Sex And The City!


KRAM



9 kommentarer:

  1. Snyggt Lena!
    Go´natt-kram till dig!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Gjorde ju mina i slutet av Juni! Nu är det hög tid att göra om det! sa hon ngt till dig om man inte vill fortsätta vad som händer?? Känns som jag inte har några egna fransar alls!
    Supersnyggt blev det iallafall!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag tror inte det, men jag ska fråga henne och återkommer ;)

      Kram

      Radera
    2. Gå till något ställa där de gör förlängning så hjälper de dig att ta bort fransar som du inte längre önskar. Du kan också vänta på att lösfransarna ramlar av och under tiden måla med mascara för att fylla ut där du tappat, hoppas det hjälper dig något
      /Johanna

      Radera
  3. Så snyggt! Förstår om man blir beroende...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Det är kanske som att fixa naglarna lätt beroendeframkallande:) klistrar man på lösögonfransar eller hur gör man? Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. En och en ögonfrans limmas på de naturliga fransarna. Fransarna som limmas på är bara aningen längre än ens egna men gör de mörka och fylliga.
      När de naturliga fransarna faller av efter hand faller även lösfransen av.
      Kram

      Radera
  5. Så himla smidigt!! Jag kan tänka mig att man kan bli beroende :-)

    SvaraRadera
  6. Så snyggt det blev, verkligen sugen på att prova det.
    Önskar dig en fin fin dag!
    Kram

    SvaraRadera