fredag 10 augusti 2012

DAGENS RECEPT!





Filmjölkslimpa med russin och nötter!


Todelooooo!


Jag är på språng men först vill jag dela med mig av ett litet tips till er alla som gillar grovt, nyttigt och lättlagat bröd.

Leilas lättlagade filmjölkslimpa, så enkel och så god så jag passade på att göra dubbel sats.
Receptet hittar ni HÄR.






Underbara att äta ljumna med smör, ost och skinka.






Nu ska jag till Ikea och plocka fram förslag på vitvaror och köksluckor till en kund. Och om jag har tur kanske jag hinner slänga ett öga över varuhusets nyheter.


Vi ses!


KRAM

2 kommentarer:

  1. Mums!! Detta ska jag testa. Jag behöver alla sätt som finns att fördriva tiden just nu när jag går här hemma och väntar på bebisen som aldrig tycks komma.

    SvaraRadera
  2. Det såg riktigt gott ut! Ha en bra dag på Ikea, vi ska också dit lite senare!
    Kram Helena
    Har du sett min tävling!?

    SvaraRadera