lördag 4 augusti 2012

CAMPING VS STORSTAD




Vi har gjort premiär på Astrid Lindgrens Värld och jäklarns vad nöjda vi är!


Hej!


Det är inte bara hos Astrid vi gör premiär utan även det där med campinglivet. Barnen älskar det, jag tycker det är charmigt men min kära D är ännu inte helt övertalad... Storstadsmänniska in i ryggmärgen som han är...






En lycklig Tindra fick till en date med Emil. Och gissa hur förälskad hon är nu?












Ja vi har verkligen haft en alldeles ljuvlig dag!

Nu väntas grillning med våra ljuvliga vänner som gör oss sällskap.






Min D igår kväll, funderar över det här med campinglivet...



KRAM


7 kommentarer:

  1. Åhh, vad roligt! Dit vill jag och barnen också åka! Kram kram

    SvaraRadera
  2. *skratt* Ja, det där med campinglivet. Man måste gilla varandra först och främst, men sen får man ju varken vara pryd eller särskilt klökmagad heller. :) Men vi gillar det skarpt!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Så søt som ble forelsket i Emil *smelt*

    Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikki av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
    Smil og klem

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Ska nog ta och åka dit nästa år!

    SvaraRadera
  5. Min J är precis som din D! Har försökt övertala honom om att skaffa husvagn, men det går inte! ALV är ett riktigt trevligt ställe var där när Olivia var liten och minns det fortfarande som om det var igår!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Mysigt :), vi provade på campinglivet lite smått och min kära man blev helsåld så han tycker att nästa sommar ska vi gå all in och köra campingsemester...kram Diana

    SvaraRadera
  7. Så söt hon är där med emil, förstår hon är kär:) kram Nilla

    SvaraRadera