lördag 25 augusti 2012

BRÖLLOPSMORGON!




Att se min lilla fyraåriga tjej stå som brud till charmigaste killen två trappor under oss är verkligen en stund som kommer finnas i minnet.



Hej!


Under veckan har bröllop varit det enda Tindra pratat om, att få gifta sig med söta I. Det har planerats för fullt och i morse när solen strålade från himlen stod dessa två små ljuvliga människor redo.
Hur söta får man bli?












Min lilla tjej som fixat så, klänning, blommor och bröllopsmuffins!
Älskade unge!






Nu ska här städas byggdamm och sedan lagas oxfilépasta.
Vårt byggprojekt är fortfarande inte klart men snart så.


Önskar er en riktigt fin kväll!


KRAM



10 kommentarer:

  1. Åh, så underbart!!!! Vilken planering! Hon kommer fixa sitt "riktiga" bröllop galant, när det blir dags! Jag "brudade" mig oxå, när jag var liten, med en grannpojke. Inte för att jag var förtjust i honom, utan att det var en lek precis då, bara ;)
    Ha en fin lördagskväll! (Det är väl bröllopsfest, kan jag tro? ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Men så underbart! Gud så söta de är! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Nämen vad härligt! Vilka små sötnosar :) Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Nämen åh hur gulliga är de inte!! Hoppas det blivit ett vackert bröllop!

    SvaraRadera
  5. Så gulligt :) Min L han gifte sig i 6 års och jodå vi hade vigsel här hemma och bruden hade med sig även fracken :) kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Det var bland det gulligast jag har sett :)

    Önskar dig en fin söndagskväll och kanonstart på veckan :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  7. Så söta!
    Idag har vi bakat dina kokoskakor här hemma.... bara chokladdoppningen återstår men den sparar jag tills det blir kalas och provsmakningsdax. TAck för receptet iaf,

    SvaraRadera
  8. Så underbart söta!
    Önskar di en super start på denna härliga vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så söta! Barn är ju bara för härliga. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera