fredag 31 augusti 2012

ÄLSKADE FREDAGSMORGON!





Yes it´s friday - en jäkligt bra fredag faktiskt!



Heeeeej!



Efter morgonens härliga spinningpass sprudlar jag av energi, kroppen är liksom bara helt full med liv och lycka. Finaste instruktören Anna gjorde min start på dagen till den bästa på länge. 
När jag efter passet cyklade hem i ösregnet sken ett leende på läpparna - ett leende som jag hoppas kommer hålla i sig hela dagen!


Dagens låt som är min favorit just nu hittar ni HÄR.
Skickliga eller hur?



Vi ses!


KRAM


10 kommentarer:

  1. Duktiga du, underbart med morgonträning. Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Tur du inte var i mina kläder! Då hade dagen inte vart så sprudlande! Men nuså är jag på G igen!
    ha en fin kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig fredag.Härlig blogg du har.Önskar dej en mysig fredag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig och det smittade av sig hit, så nu måste jag också iväg och träna i morgonbitti, pronto! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Härlig start på en fredag!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Den där låten finns i en skämtversion du kan kolla efter. Väldigt rolig tycker jag! SEn jag såg den kan jag inte lyssna på den riktiga låten utan att fnissa!

    SvaraRadera
  7. En perfekt start på fredagen :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Störtskön version av den låten :) Nu sitter jag med ett leende...

    Ha en toppenlördag!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Låter underbart!Hoppas lyckan fortfarande sitter i. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Gillar, gillar! Både bild och låt! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera