tisdag 21 augusti 2012

BAKOM KULISSERNA!




Det hela började med nya altandörrar. Sen blev det rivning av en tegelvägg, nygipsade tak, nymålade väggar och nu när vi gjort allt det här så är det ju lika bra att slipa om alla golv.
Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. 


Hallå där!


Nu bjuder jag er på lite från kaoset hemma hos oss, gillar verkligen inte oordning och byggkaos, än mindre dåliga mobilbilder men ser fram emot att få bjuda er på färdigheterna.
Har under semestern lyckats lägga kameraladdaren på något mycket bra ställe som jag nu inte kan minnas, måste ut på jakt efter en ny imorgon.









Väl hemma från jobbet runt åtta snåret pussade jag tjejerna godnatt och slängde ihop en sats kärleksmums - cupcakes, ja trots byggkaos och en stressig dag är det mitt sätt att varva ner. Nu står de på köks ön i väntan på topping. Vem som ska äta dem har jag ingen aning om, själv är jag faktiskt inte så särskilt sugen. Men jag kanske blir ;)






Vi ses imorgon!


KRAM

5 kommentarer:

  1. Hi hi fler än jag som kopplar av med bakning :)
    Gillar inte heller stök men när man renoverar blir det ju så!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det ska bli att se det färdigt! Du är ju lika baktokig som Suss tror jag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Spännande .) baka är bra avkoppling kram Diana

    SvaraRadera
  4. Ni är ju för härliga! =) Visst är det lika bra att fortsätta när man börjat, blir ofta så. Man ser nya saker hela tiden man vill snygga till. Spännande och se när det blir klart!
    Ha en strålande dag fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Heeej.. oj här händer det grejer =) det kommer bli superfint!!! Ringer dig i kväll el i mon! Puss & Kram Cissi

    SvaraRadera