torsdag 5 juli 2012

TYG OCH SNÖRE!




Tyg, snöre och en taggsax är nu inhandlat inför lata sommardagar med ljuvliga vänner!



Hej!



Trots att vår semester först börjar imorgon så infinner sig semesterkänslan och jag njuter! Bloggen fortsätter även om uppdateringarna inte blir i samma tempo som tidigare, vi kommer ta dagen som den kommer och göra det som faller oss in.
Imorgon kväll åker vi till västkusten där vi stannar ett par veckor.






I senaste numret av Plaza interiör blev jag såååå inspirerad av en utomhus dukning. Tyg och snöre är nu handlat och symaskinen ska plockas fram. Jag uppdaterar er under nästa vecka med resultatet! 

Nu har solen kikat fram och ett glas rosé på altanen får det bli!


So long!


7 kommentarer:

  1. Vad härligt att åka till västkusten! Jag har det härligt i Segeltorp med ett glas rosé!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Västkusten!!! Ska bli spännande att se vad du har hittat på för fint. Så fint med de små lemonadflaskorna i tidigare inlägg. Ha en härlig semester.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Ja, välkommen!! Västkusten blir man inte besviken på... helt underbart sommartid!! Ha det riktigt gott här! Spännande med ditt projekt! Ska bli kul att se vad du har på gång! Och du, god inledning på semestern!! Hoppas på många fina dagar! Kram

    SvaraRadera
  4. Fint somrigt tyg du har inhandlat! Hmm, jag tror att jag nästan kan gissa vad du ska fixa för nåt fint.. ;) Ska bli jättekul att se resultatet! Ha det så härligt på västkusten! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Ha det så mysigt på västkusten stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. De första semesterdagarna när man har hela semestern framför sog är nog de bästa:) kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får det toppen här på västkusten. ;)
    Trevlig semester!

    Kram

    SvaraRadera