torsdag 5 juli 2012

SMÅ GLASFLASKOR




Att servera iskall lemonad, bål eller kanske en drink i gamla små glasflaskor ger verkligen sommarkänsla.

Glasflaskorna ovan finna att köpa hos House Doctor och kostar 25 kr st.
Det finns även många underbara juicer som köps på små glasflaskor. Spar glasflaskorna och använd dem till sommarfesten!



Hej!



Torsdag morgon och barnen ska få följa med farmor och farfar till skansen. Själv hade jag tänkt njuta av lite egentid. Träna, i lugn och ro få packa inför semestern som börjar imorgon och överraska D med en liten eftermiddags utflykt. Men så plötsligt blev jag överöst med massa jobb, telefonen har ringt oavbrutet under morgonen, ett flertal offert förfrågningar och inredningsuppdrag har ramlat in så här i sista sekunden - vilket jag verkligen gillar. Semestern kan lika gärna vänta en eller två dagar till, spelar liksom ingen roll. Och vem vet, kanske hinns den där utflykten med ändå.

Nu ska sätta lite fart!


KRAM






10 kommentarer:

  1. Ditt jobb låter spännande! Inredning? Blir lite nyfiken! ;)
    Tack för tipset om småflaskorna!
    Ha en bra dag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut i småflaskorna! Ja, vad jobbar du med? Blev också nyfiken!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Ja, berätta mer?! :) Vad ni verkar haft det mysigt, maassa fina pics sen sist, duktig du är! :)

    Kraam Tess

    SvaraRadera
  4. Fint med flaskorna :) Hihi jag vet ju minsann vad du jobbar med så jag behöver inte fråga ;) stor kram Diana

    SvaraRadera
  5. Va läckert inställning du har till jobbet VS semestern, du måste ju verkligen trivas :). Själv har man längtat allt för länge ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Du verkar ha ett arbete som samtidigt är ett intresse, ungefär som målningen är för mig. Då gör det inte så mycket att det blir "jobb". Kul att känna så! Kram

    SvaraRadera
  7. Tack alla söta för gulliga kommentarer.

    Jag jobbar som inredningstylist och erbjuder inrednings tjänster åt företag och privatpersoner.
    Homestaging av lägenheter och villor inför försäljning, inredning med fokus på akustik åt företag samt heminredningshjälp till privatpersoner.
    Jag säljer också fiberoptisk - och LED belysning för inomhus och utomhusbruk.
    Nu har jag ett nytt projekt på G som jag hoppas kommer dra igång under hösten, mer om det lite närmare ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  8. så himla fina flaskor! Måste nog ha en fest med såna flaskor, bara för att :-)

    SvaraRadera
  9. Snygga flaskor! Jag brukar alltid spara de fina man får när man köper juice :) Spännande med ditt tyg och snöre :)

    SvaraRadera
  10. Åh, så fint! Jag har en massa småflaskor som hängt med i många år, vet inte varifrån de kommer eller vad de har använts till. Just nu står de högt uppe i ett fönster och solar lite. Ibland åker de fram som vaser till enstaka blommor. Skulle aldrig kunna göra mig av med dem, alldeles för charmiga... =)

    SvaraRadera