lördag 14 juli 2012

REGNIGA STUNDER...




Stunder när regnet fullkomligt öser ner. Finns det då något bättre än tända ljus, en hög färska inredningsmagasin och en liten skål med godis?!



Hej!



Regnet har verkligen öst ner under eftermiddagen. D och fina släktingar har jobbat med vår lilla projekt som vi har kvar av husrenoveringen medan jag och tjejerna har hängt på övervåningen. Tjejerna i sina puffar och jag på fårskinnet.









Magasin till de små är ett måste!






Åh lypsyl såklart, valdes till och med framför godiset!






Nu ska vi strax kila iväg och grilla hos finfina släktingar!


Njut av kvällen!

6 kommentarer:

  1. Låter som en bra sysselsättning när det regnar!
    Ha en fortsatt fin lördagskväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Håller helt med - lite ljus eller en brasa, nya magasin och godis i kombo räddar vilken regndag som helst! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det mysigt att få krypa upp i soffan med nya fina inredningsmagasin. :)
    Kanske skulle ta mig till någon affär och handla några för här där jag bor har vi inget roligt väder idag. :(

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det är så mysigt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. God kväll vännen,

    Ser ut som ni hade en jätteskön eftermiddag igår. Själv låg jag i sängen och stickade en halsduk, så nu är jag igång med stickningen igen. Kommer snart lägga upp bilder på mina kreationer på bloggen :)

    Fortsätt njuta av er semester nu och hälsa familjen mass!

    Kramar

    SvaraRadera