måndag 30 juli 2012

MORGONEN...




På väg ut i svampskogen, bara jag och min lilla E.



Todelooooo!


Om jag tror rätt så är det måndag igen och vi kliver rakt in i vår sista semestervecka. Gaaaah vad hände? Ska semestern snart redan vara slut och kommer det behöva ta ett helt år tills nästa? 
Nej nu ska här minsann njutas mer än någonsin.

I slutet av veckan väntar en tripp till Vimmerby och Astrid Lindgrens värd tillsammans med våra underbara vänner från Avesta.

Igår kväll satt vi uppe till midnatt, såg på film och lyssnade på regnet som smattrade mot taket, det fullkomligt öste ner. Idag när vi vaknade är himlen blå och solen strålar glatt! Älskar kombinationen!






Jag älskar dessa lugna sommar morgnar. 
Jag startade med en powerwalk, sedan en lång frukost med nybakat bröd från byns bageri och så en liten tur i skogen med min minsta tjej. 






Dagens.
Tunika - Odd Molly, Shorts med hög midja - H&M och stövlar - Hunter.






Till lunch bjuds det på svampmackor.


Nu ska jag ta tag i dagen, strandhäng, en tur till Dalarö skans eller en timme i hängmattan?


KRAM

14 kommentarer:

  1. Vilken härlig kombination på semesterfeelings! Fina bilder på dig och dottern!
    Kramizar Helena

    SvaraRadera
  2. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    You look so stylish! VAKRE!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvaraRadera
  3. Vad fina ni är! Härligt med en tur i svampskogen och vilken supergod lunch!
    kramis

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni är!!! Gillar din outfit! Snyggt!
    Jag njuter också av sista veckan, nu ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Älskar bilden på dig och lilla E, så himla fin. Blir en liten historia av bilden tycker jag :)

    Önskar er fortfarande en underbar semester!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Men så fin mamma och dotter på svampjakt! Snygga kläder på dig!
    Gäller att ta vara på de sista dagarna.
    Här saknar vi solen....

    Kramis Suss

    SvaraRadera
  7. Vilken vältränad kropp du har, hur gör du? :)

    Annelie

    SvaraRadera
  8. Va mysigt ni verkar ha det jättemysigt. Visst är det ändå lite mysigt när regnet står som spön i backen och man får kura upp sig i soffan.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  9. Gud vad söta ni är! Båda två. Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Ja instämmer helt och håller. Ursöt är du i rosa från topp till tå! Perfekt! Gillar stilen som är klockren denna vackra morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Fina ni är! Du klär upp dig mer för attgå ut i svampskogen än jag gör för att gå ut på krogen.. Kram

    SvaraRadera
  12. You look really pretty and I like your pink Rubber Wellingtons they look so good on your bare legs.
    Kisses
    Paula

    SvaraRadera