söndag 1 juli 2012

KVÄLLENS FILM!




Under kvällens joggingrunda stannade vi till och hyrde en film.



Hej!


Packa - packa upp, packa - packa upp, packa - packa upp. Tvätta! Ja så har min dag sett ut. Därimellan har vi såklart badat, haft picknik och lite annat sommarmys. Men detta packande och packa up:andet, gaaaah! Vart vi än ska så kan vi inte undvika att packa massa saker. Om det så är till stranden, till landet, hem till stan eller en dagsutflykt mer än ett par kilometer från hemmet.

Är det någon av er som har tips på hur man begränsar allt detta packande med småbarn?






Nog om det, kvällens film blir En Gång I Phuket. Svensk romantisk komedi med gänget från "Sommaren med Göran". Filmen jag älskar, har sett den ett två siffrigt antal gånger och ser den mer än gärna igen.
Får se om uppföljaren lever upp till mina förväntningar?
Någon av er kanske vet?


Nu ska jag krypa upp i soffan. Önskar er en skön kväll!



KRAM


11 kommentarer:

  1. Det vill jag också veta, jag brukar säga att jag är en packåsna..hihi :) Ett evigt packande och bärande.
    Tack för filmtips också, har inte sett denna ännu.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Vi gillade den mycket, många skratt...ha en finfin kväll söta Lena kram Diana

    SvaraRadera
  3. Åh måste nog hyra den också. Ja detta packande, håller med! Är mitt uppe i det nu och fasar redan för upppackandet ghaaa , kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Den får det bli snart... hoppas ni skrattar som mest just nu:)

    Läser ikapp och blir så nyfiken på ditt företag, jag förstår ju att du arbetar med inredning, men jag blir så nyfiken på hur länge du hållt på, och hur du lagt upp det... spännande dock att slänga iväg ett CV sådär... man vet aldrig vart det leder;) jag gick in och gillade på facebook nu...:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kos deg med film, søte!

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvaraRadera
  6. Hallå! Båda filmerna är roliga, men kanske att Sommaren med göran är lite roligare, men ja det är nog jämt skägg! eller vad tyckte du?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. En gång i Phuket = dökul film!! Jag gillar den skarpt! Många goda skratt! Vilken härlig brygga i inlägget nedan!! Jag trodde först att ni var utomlands när jag såg bilderna :-) Kram

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  9. Du anonyma Wilhelm som har åsikter om mitt företag, vänligen ta det med mig via mail och inte här på bloggen.

    SvaraRadera
  10. Varför har du tagit bort flera kommentarer?

    SvaraRadera