onsdag 18 juli 2012

BLI INSPIRERAD




I senaste numret av PLAZA interiör blev jag helt förälskad i denna dukning! Det här kallar jag 100% inspiration, så läckert och så enkelt gjort av gamla trästammar, vimplar, en linneduk och favoritporslinet!






Todeloooo vänner!


Jag hade som plan att göra något liknande som på bilden ovan men med en tomt bestående av jordhögar och ogräs fick idén vänta och sålänge har barnen fått sig en liten fikahörna under trappan. En vrå som inte används till något.


















Ja så fick det bli helt enkelt! 


Nu är det dags för lunch!


KRAM

9 kommentarer:

  1. Helt enkelt er ofte det beste! Takk for inspirasjon :) Ønsker deg en finfin onsdag! Her skal vi suge til oss solstrålene innimellom regndråpene og kose oss med den nye utesofaen som kom på plass i går :) Klemmer

    SvaraRadera
  2. Hur gulligt som helst :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Det kallar jag riktig myshörna:) ha det finfint...kram/Anne

    SvaraRadera
  4. Snacka om mysigt! Det är härligt att känna sig så där inspirerad!

    SvaraRadera
  5. Vilken jättetur för ungarna att trädgården var jordhögig. Nu fick de ju en riktit toppenhörna! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. så gulligt! kan tänka mig att de stortrivs där! kram Nilla

    SvaraRadera