söndag 29 juli 2012

ATT FÖRA NÅGOT VIDARE...




Jag har länge drömt om att skriva en bok. En bok fylld med recept på ljuvliga bakverk och underbara maträtter.
Nu har jag äntligen tagit tag i drömmen och börjar med "Älskade landet recept". Jag vill spara våra favoriter och låta de finnas kvar när barn och barnbarn växer upp, då finns alla de ljuvliga recepten fulla med så mycket minnen samlade i en bok.









Ännu en solig dag här hos oss. Jag ligger i hängmattan och skriver. Lyssnar på barnens sång och skratt från huset bredvid. De sjunger kareoke!
David och svärfar bygger en trapp och snart ska vi kila ner och bada. 

Det här är livet!

KRAM

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig dröm som du ser till att besannas! Önskar jag kunde hitta min dröm och besanna den!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Wow, det låter spännande, härligt att följa sina drömmar.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är! Så bra att kunna ta steget från dröm till verklighet! Oftast stannar allt vid drömmar...
    Fina bilder!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med en egen bok!
    Vad är det för gottigt på översta bilden? Nu blev jag ju inte ett dugg hungrig. ;)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Underbar idé! Får man se resultatet? Eller till och med köpa det? :)
    Kram

    SvaraRadera