tisdag 26 juni 2012

TANT JOHANNAS SOMMARPLANTERING




Kikade precis in hos Ikea Livet Hemma och hittade Tant Johannas underbara sommarplantering. Visst är den härlig?


















Alldeles nyss dök det upp något mycket intressant. En utmaning. Något som många andra kanske inte alls ser som den utmaning det är för mig. 
Först tvekade jag, men någonting i mig säger nu Go Girl! 
Kör, vad har du att förlora, se möjligheterna!

Och det är just vad jag ska göra.

Berättar mer för er lite senare!


KRAM

11 kommentarer:

  1. Låter spännande! Nu blir man nyfiken! =) Själv har jag fattat ett beslut som gör att jag spritter av lycka samtidigt som man är lite rädd. ;)
    Ibland måste man våga!

    Önskar dig en underbar stressfri dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar bilderna!
    Åh, vad spännande med utmaningar! Nu blir jag så nyfiken!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vad nyfiken du gör oss!
    Och bilerna är så fina!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Men vad nyfiken jag blir nu!!! Så spännande! Kul att du ger dig på det! Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt fina bilder, och kul och spännande med utmaning... kram/Anne

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Utmaning vad kul, väntar med spänning på vad det kan vara?
    Å bilderna gillade jag ju oxå ;)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Nå er jeg veldig spent :)

    Finfin tirsdag!
    klem

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara bilder! Kul med utmaning, ska bli spännande!

    kramar

    SvaraRadera
  10. Ohhh, va spännande vännen. Längtar efter att höra vad det kan vara :) Hoppas vi ses snart!

    Kramar och pussar

    SvaraRadera
  11. Vad härligt! Både med planteringarna och med din utmaning! Lycka till!

    SvaraRadera