onsdag 13 juni 2012

SUSHI?




Ät sushi kungligt på Hattori Sushi Devil!



Hej!


Mitt lilla tips denna morgon är en sushi restaurang i stan som kanske är en av Stockholms bästa. Jag och en vän åt middag där igår och det var en riktig smakupplevelse vill jag lova.

Hattori Sushi Devel är en mysig liten restaurang som ligger på
Drottninggatan 85. Bra service, högklassig sushi som serveras likt ett konstverk och till ett mycket bra pris!

Jag är kräsen när det gäller sushi och vanliga sushiställen är inget för mig, jag vill ha rullar med friterad räka, avokado, rödlök, rostad panko och sötmajonäs eller rullar fyllda med marinerad tonfisk, jalapenopickles, rödlök, avokado och chilimajonäs!

Mer om Hattori Sushi Devil kan du läsa HÄR.



KRAM

7 kommentarer:

  1. Jag älskar sushi och detta verkar vara stället att äta det på! Så vackert! Ska besökas i sommar, tror jag minsann!
    Tack för tipset!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig blogg du har! Hittade hit via Två Trappor. Superbra tips på sushi-ställe, det ska vi prova snarast!
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera
  3. Hej! Var med och TÄVLA om ett somrigt vår-kit på min blogg ♥
    http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/june/tavla-om-ett-somrigt-var-kit.html

    Kramis ♥

    SvaraRadera
  4. Oj det där lät gott! Tack för tipset! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Sushi er så godt !
    Vi lager det en del hjemme også, men det beste er jo å få det servert ;) Stockholm er en vakker by, jeg har ikke vært der, men har veldig lyst til å besøke den.

    Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)
    Klem fra Janne

    SvaraRadera
  6. Jag är ett STORT sushi fan så det där stället vill jag inte missa ;)
    Tack för tipset!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset :), min favorit är Samba Sushi på Götgatan precis vid mitt jobb kramar Diana

    SvaraRadera