tisdag 12 juni 2012

PÅ TORK JUST NU!




På tork hemma hos oss just nu står denna lilla bordslampa. En överraskning till mina små söta...


Hej igen!


Att jag tycker om pyssel är något ni kanske inte kunnat ungå. Jag har en bok där jag skriver ner idéer och inspiraton och nu är den full med saker jag skulle vilja göra, tyvärr är tiden en bristvara.

Men idag på morgonen slog jag till på ett litet pyssel.






Denna enkla vita lampa kommer från Ikea och kostar 29 kr, du hittar den HÄR.

Tillsammans med lite tyg, dekorationsband och små pappersblommor från panduro så har den nu fått sig ett nytt utseende. En litet detalj saknas men den får komma lite senare.






Nåja, vad tycks? ;)







12 kommentarer:

  1. Jättesöt, vilken ide, vad duktig du är!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hei vennen :)

    Sååå fin den ble! Du er så flink! :) Herlig farge på stoffet :)

    Og takk for tips om brunkremen i innlegget under, den skal jeg prøve, for sola lar vente på seg her ;)

    Grillbrødet var kjempegodt :) Og så lettvint å lage :) Her i Norge heter det Møllerens Grillbrød, kanskje dere har det i ferdigpose i Sverige også?

    Ha en fin dag, vennen, og kos deg :)
    Klemmer og koser til deg :)

    SvaraRadera
  3. Sååå fin! Vad kul att ha en lampa som ingen annan har!!! Kanonbra pyssel!! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbar idé!!!! Och de fina askarna är ju bara för härliga.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Underbar lampa, duktig du är, tjejerna kommer bli så glada kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Åh, vad söt den blev, vad du kan!

    SvaraRadera
  7. Men det blev ju helt galet fint! Vad duktig du är på att pyssla :)
    Tack för tipset på bus-moussen i förra inlägget! Den måste jag ju bara testa!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  8. Fin den ble! Likte idéen din!!

    Kjekt du ville være med i giveawayen min
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvaraRadera
  9. Åh så kult! For en idé!

    Fin tirsdag til deg! Jeg svever i en lykkesky i dag, for i dag fikk jeg vite at den jobben jeg har hatt lyst på åh så lenge er min! JUHU! Kan ikke røpe hva det er ennå, men det er definitivt i min gate! YEAY!

    Takk for fin kommentar inne hos meg, setter så pris på at du tar deg tid til det!

    Klem & smil

    SvaraRadera
  10. Wow, vad du är duktig!!!
    Och tack för tipset om BUS - ska faktiskt köpa och testa!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  11. Ne men oj! här inne har jag aldig varit förut.. Nu har du en ny bloggläsare. Det är skoj när man kan få ut sin kreativitet.
    Jag har ju själv en pyselblogg :)
    Evelina

    Länk:http://evebellespysselrum.blogspot.se/

    SvaraRadera
  12. Den blev riktigt tjusig!
    kram

    SvaraRadera