torsdag 7 juni 2012

KEEP CALM AND HAVE SOME CANDY




Keep Calm And Have Some Candy familjen är på plats....







Hej vänner!


Som jag tidigare lovat så är askarna på plats. Visst är de härliga? Och hur enkla att göra? Tändsticksaskar, lim och etiketter. Jag fick inspirationen från finaste bloggen Pastill och mallen till askarna hittar ni HÄR.









Jag valde att fylla dem med Zoo och Fruxo, två klassiker som funnits länge.






Hur trevligt är det inte att lägga en ask på kollegans kontorsbord? I grannens brevlåda? Ge barnens föräldrar på barnkalaset eller lägg en i goodiebagen som du delar ut efter en riktig härlig fest.
På dessert bordet efter dopet eller när bröllpsfesten börjar gå mot sitt slut. Jag lovar att ni kommer få många leenden ;)









Jag fyllde upp skålen som står på köks Ön.



Fin kväll kära ni!


KRAM

16 kommentarer:

  1. Men vilka härliga askar, sådana måste jag fixa :) jättefina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. UNDERBARA!! Du är en stor inspirationskälla Lena!

    Kram
    Sofia

    SvaraRadera
  3. Hei Lenavennen :)

    Disse var jo bare sååå tøffe! :) Tror jentene hadde blitt kjempeglade om de fikk litt godis i de søte boksene :) Takk for et herlig tips :)

    Ha en fin kveld, vennen, og ei god helg :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvaraRadera
  4. De där askarna är verkligen jättesöta, finns på min to-do-lista!
    Måste säga att jag är imponerad av din orkidé, hur lyckas du? Mina blommar alltid bara en gång...

    SvaraRadera
  5. Vilka suuuperfina askar!!! Jättecharmiga och söta! Skulle bli superglad över en sådan i gåva - bra tips!! Jättefina foton också!!

    Stööörsta kraaaaaaaaamen från aka

    SvaraRadera
  6. Sååå cooola! Jättefina!!!!!!Mycket bra tips! Kul med lite pyssel! Kram

    SvaraRadera
  7. Kan man beställa ett parti från dig? Hur underbara som helst :) Och tack för fina tips på hur man kan ge bort dem!

    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Så flotte! Tusen takk for god idé:)

    Og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Fin blogg du har, kjekt å titte innom deg!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvaraRadera
  9. Åh vad glad jag blir att du använt min mall. Visst är det en toppenbra liten minipresent att lägga på kollegornas skrivbord eller ge till vännerna.

    SvaraRadera
  10. Vilken alldeles underbar idé! Jag vill också göra!

    SvaraRadera
  11. Vilken bra idé! Tack för att du tipsar Lena! Ha en härlig helg! Kram Caroline

    SvaraRadera
  12. Åhh, vad du är pysslig Lena, duktiga du :), hoppas du får en härlig fredag massor av kramar Diana

    SvaraRadera
  13. Vad fina askarna är, vilken jättebra ide' du är verkligen pysslig. Kram Nilla

    SvaraRadera
  14. Att göra de där askarna har stått på Att göra-listan länge men glömts bort. Tack för påminnelsen! :-)

    SvaraRadera
  15. Åh vilka söta små askar, underbara!

    Kram
    Moa

    SvaraRadera
  16. Men vilken rolig och fin idé! Sött i dubbel bemärkelse :) Kram Madeleine

    SvaraRadera