onsdag 20 juni 2012

HOTELLKÄNSLA PÅ ETT SOVLOFT?




Jag har gjort ett tappert försök att ge vårt lilla sovloft en aning hotellkänsla.


Hej där!


Sitter framför datorn och tar en liten paus. 
Jag andas ut och känner ett lugn jag inte kännt på länge. Jag njuter av fågelkvitter och funderar över kvällens middag, färska räkor med aioli och bröd. Enkelt och vansinnigt gott!

Jag funderar över om ett kvällsdopp kanske kan vara något? Eller är det så där isande kallt att man knappt vågar doppa tårna? Juni går mot sitt slut och ett bad är verkligen på tiden.






Har bäddat rent på vårt lilla sovloft och försökt skapa lite hotellkänsla, lite småsaker fattas fortfarande men mysigt är det iallafall där uppe.






Kuddar och överkast kommer från Ikea och de vita påslakanen minns jag inte, har haft dem länge!









Nope nu ska jag återgå till mitt fixande!


Njut av kvällen!


KRAM

12 kommentarer:

  1. Det ser jättemysigt ut! Fin färgkombination också :)
    Där vill jag gärna sova när jag kommer och hälsar på ;))

    Kram Jonna

    PS! Har mailat fler recept!!!

    SvaraRadera
  2. Så otroligt mysigt! Det är så inspirerande att kika in hos dig, skulle anlita dig som "stylist" vilken dag som helst:-) Kram /Tanja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du vad glad jag blir :)

      Kram

      Radera
  3. Riktigt, riktigt snyggt.. Kram/Anne

    SvaraRadera
  4. Så härligt och fint!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag kikar dagligen in här hos dig och får inte nog av alla fina bilder på ert hem, landställe, matlagning och Fjällbacka!
    Hur hinner du med allt? Jag har fullt upp med två barn, jobb och vardagssysslorna.
    Tack för att du inspirerar!
    Kram Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!Dina ord värmer!
      Vet inte riktigt hur vi hinner med, dygnet har ju 24 timmar frågan är bara hur länge vi orkar med vårt tempo ;)

      Stor kram

      Radera
  6. Åh så fint! Vilket härligt loft!
    kram Caroline

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt loft, kan man hyra in sig tro!!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen Helena:)

      Kram

      Radera
  8. Mysigt med ett loft =)
    Jag vill oxå springa in och önska dig och din familj en kanon fina midsommar!!
    Kärlek i massor!!

    SvaraRadera
  9. Mysigt loft, med lite lyx känsla! Hoppas du njuter i fulla drag av stillheten och lugnet.
    Det blev samma middag för oss igår, räkor. Tröttnar aldrig på det. ;)

    Glad midsommar!
    Kram

    SvaraRadera