torsdag 28 juni 2012

GÅRDAGENS SHOPPING OCH EN DAGENS





Gårdagens shopping som också får bli en dagens :)



Godmorgon ladies (and gentleman)!


Som ni vet bjöd gårdagen på en hel del shopping och eftersom ni är så många som undrat över vad jag hittat så blir det vad morgonens inlägg kommer handla om. Odd Molly för hela slanten.






En ansträngd bloggerska och mamma försöker komma med på bild medan två små söta springer runt och gör allt för att jag inte ska lyckas ;)
Ljusrosa Ex A Tunic från OM, gillar de små detaljerna och knyt i ryggen som ger en fin form.















Och så velour velour velour, älskade velour. Kan liksom inte få nog av det, har redan ett par velourklänningar från förra årets kollektion och de har jag använt mer än något annat platt jag äger.






Le Velour Tunic!
Kort i modellen och med många ljuvliga små detaljer.






Mönstret på ryggen är ju bara så snyggt.









Och så denna rosa Le Velour Dress, ja i rosaste laget men ack så skön. Passar perfekt lata sommardagar och till skönt kvällshäng!


Nu ska jag ta tag i dagen, jobb jobb jobb och så ett besök hos frissan.


Vi ses raringar!


KRAM


17 kommentarer:

  1. Härliga plagg du hittat! De små detaljerna gör jättemycket! Fint! Det ser ut som att det var en bra shoppingdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Men åh så fina grejer! Nu blev jag sugen att prova mer på rean igen. Känner som du sommaren har inte börjat men ändå finns det sååå mycket fint på rea. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vilka fina!!! Hurra för att du fick dem!

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att du hittade så fina OM kläder!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Åhhh vilka fina kläder, kanske får ta en sväng förbi jag med...nu när mitt shoppingförbud är över :) Tihi

    Önskar dig en finfin dag!

    Klemmar från Marta

    SvaraRadera
  6. Vilka fynd, jättefina!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Verkligen helt underbara. Allihopa! Precis sådant jag gillar, men inte har...Och en så fin bloggerska upptill.

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Underbara plagg och velour är jag så förtjust i :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig shopping du fått till! Jag är riktigt avis på tunikan framför allt!

    SvaraRadera
  10. Så fina fynd! Love Odd Molly och är också ett stort fan av velouren;) Så himla mysigt.

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Fina fynd söta Lena och vem gillar inte velour ...har flera stycken i garderoben kram Diana

    SvaraRadera
  12. Wow, vilka härliga fynd!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Jättefina älskar odd Molly! Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Jättefina kläder! Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Vilka fina fynd du hittat! Like!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej! Vilka nummer har den rosa tunikan(längst upp) och den blå i velour?
    Tack på förhand

    SvaraRadera