måndag 25 juni 2012

FRÅN LUGNET TILL STRESSEN





Chailatte i en ny favorit från Indiska.



Hej!



Sätter min ner för första gången idag. 
Kom hem från landets lugn igår och kastades direkt in i stans tempo, en galet S-T-R-E-S-S-I-G arbetsdag. Önskar jag kunde stanna tiden medan jag själv fick jobba på och göra klart allt som måste bli färdigt.
Det vore något det.






Nu dricker jag en chailatte ur min nya favorit kopp från Indiska, visst är den ljuvlig? Det finns tillhörande assietter i samma mönster och porslinet finns i tre olika färger.

Hur har ni det denna måndag i slutet av juni? Snart är det juli och det är minsann inte klokt vad fort tiden går ;)

Önskar er en fin kväll!


KRAM

11 kommentarer:

  1. Åh, jag gillar Indiskas koppar, din är jättesnygg! Ja, ibland vill man dra i handbromsen och stanna tiden!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. En glädjekopp. En som sprider lite färg och glädje i regnsommaren, helt klart :)

    Kramar kicki

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga!!!!
    Ta det lugnt ikväll.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh, så "typiskt indisk" din fina kopp är!
    Visst går tiden galet fort....
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Himla fin kopp!
    Inte roligt när man hamnar i stressen direkt. Hoppas du hinner med allt du ska och får ledigt snart.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
    Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

    klemklem

    SvaraRadera
  7. Helt uuuunderbar kopp!!! Indiska kan dom!!!!

    Min måndag har varit hektisk med både jobb och sedan kalas efter det hos en släkting, puh!!! Men det har varit en trivsam dag också:)))

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Min första tanke när jag såg bilden: "Vilken fräck kopp"!!! Det ser gott ut att dricka ur den :-) Kram

    SvaraRadera
  9. Jaa, vilken underbar kopp!! Ska nog kika in på Indiska snart igen.. :) Hoppas du får en lugnare arbetsdag imorgon. Kram Madeleine

    SvaraRadera
  10. Samma här, kastades direkt in i stressen...underbar kopp kram Diana

    SvaraRadera
  11. Jättefin kopp! Önskar dig en bra arbetsdag! kraam Nilla

    SvaraRadera