fredag 1 juni 2012

FLAGGOR OCH FÖDELSEDAGSKORT




Morgondagens presenter är nu inslagna och klara!



Hej igen!



Kvällens pyssel som jag lovade att återkomma med kommer här.
Men inspiration från Mokkasins fina blogg gjorde vi dessa små flaggor med ett litet tillhörande kort.
Den lilla vimpeln är gjord av snöre och japansk tejp, jag köpte min hos Panduro men Mokkasin har massa ljuvliga sorter, dock hade jag inte tid att vänta på leverans...






Nu väntar kvällens dessert och middagen återkommer jag med imorgon - grillat och galet gott!


Njut av helgen vänner - njut!!!


KRAM

8 kommentarer:

  1. Vilken liten pysselfia du är :), har ju inga pyssliga killar hemma precis det är annat som gäller...Hoppas du får en härlig lördag fina Lena kramar Diana

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Vilken rolig idé med flaggorna, och lätt att göra också! :)

    Ha en härlig lördag!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Super fint! Detta ska jag testa, är julite galen i vimplar, flaggor. ;) Önskar Er en magisk Lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint, skulle min dotter jubla över! Hoppas du får en mysig lördag nu också! kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Ja, vad fint! Det blir genast så festligt med flaggor och vimplar!
    Ha en fin lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Vilket kul pyssel! Sådant skulle jag lätt kunna sitta med i timmar! Så himla kul när man väl tar sig tid att göra det :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Såå søt vimpelrekke du har laget :)

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvaraRadera
  8. Vilket smart sätt att göra vimplar på - måste testas!!

    Ha en fin helg!

    Kram Katta

    SvaraRadera